کد خبر: ۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
دومین قایق بوگاتی به دریا انداخته شد
در یک اقدام مشترک دیگر، دو شرکت فرانسوی و آمریکایی از یک پروژه دیگر تحت عنوان "Niniette 66" رونمایی کردند.
به گزارش مارین نیوز، اولین محصول افسانه‌ای قرن بیست و یکم با همکاری دو کمپانی افسانه‌ای بوگاتی و پالمر جانسون (مطرح‌ترین شرکت سازنده قایق‌های تفریحی در جهان) حدودا آذرماه سال گذشته بود که به نام Niniette معرفی شد. قایقی تفریحی فوق العاده با سبک طراحی بدنه پالمر و عناصر اصلی اتومبیل‌های بوگاتی، شاخصه‌های اصلی این قایق پرزرق و برق آمریکایی/ فرانسوی بود. 

Niniette 
حال در یک اقدام مشترک دیگر، این دو شرکت فرانسوی و آمریکایی از یک پروژه دیگر تحت عنوان "Niniette 66" رونمایی کردند که نه از روی محصولات قدیمی بوگاتی، بلکه طراحی آن از هایپرکار جدید کمپانی خودروسازی بوگاتی یعنی شیرون برداشته شده است.
همانطور که گفتیم، نام این قایق رویایی را دو کمپانی بوگاتی و پالمر جانسون به طور مشترک Niniette 66 گذاشته‌اند. البته در این میان نام بوگاتی بیشتر برای ما دوست داران خودرو برجسته است و دلیل اصلی انتخاب بررسی این کار نیز تعامل بوگاتی در ساخت این قایق بوده است. در نگاه اول، شما به راحتی می‌توانید عناصر استفاده شده در هایپرکار جدید بوگاتی را مشاهده کنید. از تیتانیوم و فیبرکربن‌هایی که برای ساختن بدنه این قایق استفاده شده است بگیریم تا نقاشی دو رنگ بدنه و استفاده از چوب‌های بلوط طبیعی که پیش‌تر در محصولات بوگاتی شاهد آن‌ها بوده‌ایم و حالا در این قایق به شیوه‌ای متفاوت تداعی‌گر شده است. 

Niniette 66
به گفته دکتر استفان برانگس مسئول فروش و بازاریابی بوگاتی، پالمر جانسون قایق‌هایی ظریف و زیبا می‌سازد و محصول همکاری کمپانی بوگاتی با پالمر جانسون، تولید یک شاهکار در قرن بیست و یکم بوده است که مخاطبان خود را متقاعد به ترجیح دادن آن به سایر قایق‌ها می‌کند. هرچند برنامه تولید این قایق بر روی 66 دستگاه تنظیم شده است که می توان نشانه‌های آن را در نام گذاری این قایق یعنی "Niniette 66" هم مشاهده کرد.
برای قایق قبل بوگاتی هم حداکثر سرعتی 38 گره دریایی اعلام شده بود، یعنی با احتساب 1852 متر برای هر گره، به حداکثر سرعتی حدودا 70 کیلومتر بر ساعتی بر روی سطح آب می‌رسد که عددی بسیار بالا (بر روی آب) تلقی می‌شود. حال این عدد با استفاده از یک پیشرانه دریایی هشت سیلندر مجهز به واترجت های قدرتمند MGP بر روی قایق جدید بوگاتی، به عدد 44 گره دریایی یعنی چیزی معادل 81 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است.

Niniette 66