کد خبر: ۳۳۹۷۳
تاریخ انتشار:۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
امدادرسانی به خدمه تانکر نفتکش خارجی در خلیج فارس
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ارائه خدمات امداد پزشکی به خدمه تانکر نفتکش خارجی خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی اعلام اضطرار شناور یاد شده که از جزیره خارگ به سمت بندر عسلویه در حال تردد بود به مرکز فرعی جستجو ونجات عسلویه مبنی بر بیماری یکی از خدمه ( فشار خون بالا)، بلا فاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور هادی ۶ به منطقه اعزام شد.
محمد شکیبی‌نسب افزود: با رسیدن شناور هادی ۶ به موقعیت اعلام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، خدمه بیمار از شناور تحویل گرفته شد و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس شد.

عملیات امداد پزشکی به خدمه موتور لنج صیادی
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نیاز فوری امداد پزشکی یکی از خدمه ( بیهوشی) بلافاصله هماهنگی لازم صورت گرفت و شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.
محمد شکیبی‌نسب افزود: با رسیدن ناجی ۱۸ به موقعیت اعام شده و پس از انجام اقدامات اولیه فرد مصدوم تحویل گرفته شد و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس مستقر بر روی اسکله شد.