کد خبر: ۳۴۲۹۰
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
مسابقات مهارت کارگروهی و کسب تجربه ی عملی را تقویت می کند
نماینده تیم لیانا مسابقات شناورهای هوشمند از دانشگاه خلیج فارس بوشهر: در این مسابقات مهارت کارگروهی، یادگیری و تثبیت دروس تئوری و کسب تجربه ی عملی در ساخت تقویت می گردد و هدف ما از شرکت در این مسابقات افزایش همین مهارت ها است.
به گزارش مارین نیوز، پنجمین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دو رده هوشمند و کنترل از راه دور پاییز سال 1396 برگزار خواهد شد. 33 تیم از 19 دانشگاه سراسر کشور در این مسابقات شرکت و ثبت نام نموده و در حال آماده سازی خود هستند. 
محمدرضا صفرپور نماینده تیم  لیانا از دانشكده مهندسی دریا دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار مارین نیوز هدف از شرکت در این مسابقات را تقویت مهارت کارگروهی و یادگیری و تثبیت دروس تئوری و کسب تجربه ی عملی در ساخت دانست و افزود : شرکت در مسابقات جهت کسب تجربه و تقویت رزومه تحصیلی مفید خواهد بود. گرچه انتظار میرود مسابقات ملی این چنینی که نیاز به کار و تلاش مضاعفی دارد بیشتر شناخته شود و امتیازات ویژه ای برای دانشجویان شرکت کننده از جمله امتیاز از طرف بنیاد ملی نخبگان و کسری خدمت در نظر گرفته شود.


صفرپور با اشاره به حمایت مالی ارگان های حامی گفت : نیاز است هماهنگی بیشتری بین سازمانها، ارگان ها، شرکت ها، دانشگاه ها و دانشجویان شکل بگیرد، امیدواریم با برگزاری اینگونه مسابقات ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیشتر شود. 
نمایند تیم لیانا گفت : از مسئولین انتظار داریم مسابقات در سطح بالا و در شرایط برابر برگزار گردد. 
وی از مسئولین برگزاری درخواست نمود، ارتباطات در فضاهای مجازی قانع کننده است و در فضاهای دانشگاهی نیز تقویت شود.
دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر محمدرضا صفرپور، مهشید عمله كار، فرح ناز زلفی، جاسم شاهسونی و علیرضا اتابك از اعضاء تیم لیانا هستند. 

طرحی از شناور لیانا

عکس شناور سال گذشته