کد خبر: ۳۴۷۱۳
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
حضور بیش از 500 بازدید کننده خارجی از IranImex2017
دبیرخانه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی: امسال شاهد حضور بیش از 500 بازدید کننده خارجی از این نمایشگاه در جزیره کیش خواهیم بود، لذا از کلیه مدیران، مسئولان و صاحب نظران این حوزه جهت حضور و بهره مندی از فرصت بوجود آمده، دعوت می نماییم.
به گزارش مارین نیوز از دبیرخانه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی، با توجه به ثبت نام انجام شده در سامانه جدید تارنمای نمایشگاه، امسال شاهد حضور بیش از 500 بازدید کننده خارجی از این نمایشگاه در جزیره کیش خواهیم بود. 
همچنین استقبال خوبی توسط انجمن ها و سازمان های بین المللی دریایی برای حضور در نمایشگاه IranImex2017  صورت پذیرفته است که می توان به انجمن مرکزی لایروبی هلند، انجمن دوستی ایران و هلند، انجمن دوستی ایران و نروژ و آژانس توسعه اقتصادی بوسان - کره جنوبی نام برد. 
دبیرخانه این نمایشگاه اعلام کرد: مفتخریم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنایع دریایی، دریانوردی و فراساحل ایران، نوید استقبال و مشارکت سازمان ها، شرکت ها و فعالان بین المللی را در نمایشگاه صنایع دریایی کیش داده و صمیمانه از کلیه مدیران، مسئولان و صاحب نظران این حوزه جهت حضور و بهره مندی از فرصت بوجود آمده، دعوت می نماییم. 
در طول این سال ها با حمایت و پشتیبانی کلیه ارگانها، سازمان ها، شرکت ها، مدیران و مسئولان کشوری و لشکری توانسته ایم از این مسیر پر فراز و نشیب عبور کنیم و با یکپارچگی و اتحاد بزرگترین گردهمایی و مهمترین رویداد صنایع دریایی، دریانوردی و فراساحل را در منطقه به نام ایران ثبت نماییم. 

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2017 که مورد استقبال شرکت های داخلی و خارجی، صاحبان صنایع، بازرگانان، کارشناسان، محققان و خبرگزاری ها است، طی سه روز در جزیره کیش از تاریخ 21 الی 23 آذر ماه (ساعت 16 الی 22) در جزیره کیش دایر خواهد بود. 
لازم به ذکر است، کلیه بازدید کنندگان می بایستی برای بازدید در تارنمای نمایشگاه به نشانی iranimex.ir ثبت نام و کارت ورود را دریافت نمایند.