کد خبر: ۳۴۷۱۸
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
نبض نمایشگاه صنایع دریایی در کیش می‌زند
مدیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با اعلام اینکه سفرای کشورهایی چون هلند، نروژ، فرانسه و ایتالیا از این رویداد بین المللی بازدید خواهند کرد، اظهار داشت: مراحل آماده سازی و غرفه سازی این نمایشگاه در جزیره کیش با شتاب و نشاط در حال انجام است.
 به گزارش مارین نیوز، مدیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی، امروز در گفتگو با خبرنگار این رسانه، اظهار: مراحل آماده سازی و غرفه سازی این نمایشگاه در جزیره کیش با شتاب و نشاط در حال انجام است.
مجید ایزدخواه با اشاره به استقبال از نمایشگاه نوزدهم و همچنین حضور مهمانان خارجی از کشورهای اروپایی و همچنین حضور شرکت های معظم دنیا در زمینه های مختلف در این نمایشگاه از تمام مشارکت کننندگان درخواست نمود تا ضمن استفاده از این فرصت بوجود آمده با تمام توان نسبت به ارائه دستاوردها و فناوری ها خود نمایند.
وی افزود: رشد و بالندگی صنعت دریایی کشور بی شک دغدغه فعالان این عرصه بوده و نیاز به حمایت یکپارچه نهادهای ذیربط در امر توسعه دریایی کشور دارد. نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش نیز این نیاز را درک نموده و طی سالیان اخیر ثابت کرده است که برای هرچه بهتر برگزاری این نمایشگاه ضمن استفاده از پتانسیل کلیه ارگان های دریایی کشور و با کمک مشارکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه Iranimex را به یک رویداد بین المللی مهم در منطقه تبدیل نماییم.
مدیر اجرایی نمایشگاه Iranimex ضمن اشاره به تعداد مشارکت کنندگان داخلی افزود: در نمایشگاه امسال بیش از 60 شرکت خارجی از کشورهای هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، فرانسه، دانمارک، فنلاند، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، یونان، اسپانیا، هند و ... حضور دارند که فرصت بسیار مناسبی را برای فعالان صنعت دریایی کشور رقم خواهد زد.
مجید ایزدخواه در پایان افزود: سفرای کشورهایی چون هلند، نروژ، فرانسه و ایتالیا ضمن اعلام خرسندی از حضور شرکت های معظم در این نمایشگاه خواستار افزایش همکاری های بین المللی میان شرکت های ایرانی و شرکت های کشور مطبوعشان شدند و از این رویداد بین المللی بازدید خواهند کرد.