کد خبر: ۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کارکنان نیروی دریایی ارتش حصن و حصار این مملکت در دریا
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان نور دریایی ارتش در خرمشهر گفت: تقاضا داریم مردم از این نمایشگاه بازدید کنند، تا افتخاراتی که نیروی دریایی در دفاع مقدس و بعد از آن آفریده را ببینید. کارکنان نیروی دریایی ارتش حصن و حصار این مملکت در دریا هستند.
به گزارش مارین نیوز، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان نور دریایی ارتش در خرمشهر، اظهار داشت: هر کشور و ملتی در تاریخ خود، روزها و صحنه‌هایی دارد که به آن افتخار می‌کند و این نقطه قوتی برای هر کشور است.
امیر دریادار حسین خانزادی افزود: دفاع مقدس و ارزش‌های آن که همگی در راستای تحقق اهداف آرمان انقلاب و حفاظت حریم ملت شریف ایران بوده، ارزش بزرگی است که هرچه پیش می‌رویم، فهم ما نسبت به اتفاقات و وقایعی که آن روزها روی داده بود، بیشتر می‌شود.
فرمانده نداجا تاکید کرد: حتما باید به نسل‌های آینده به شکل هوشمندانه و هدفمند منتقل شود که در هشت سال دفاع مقدس چه گذشت و در مقابل ملت و جمهوری اسلامی ایران دشمن از تمامی ابزارهای خود استفاده کرد و مستکبران در یک جنگ نیابتی، کسی (صدام) را در مقابل ما قرار دادند که جنایت‌های بسیاری کرد.
امیر خانزادی خاطرنشان کرد: راهیان نور دانشگاه، مکتب و نهضتی است که مسیر را روشن نگه می‌دارد، تا غافل نشویم که دشمن ما تغییر نکرده و استکبار جهانی همواره دشمن جمهوری اسلامی ایران است. دشمن در مقابل ما محکم ایستاده اما هر روز چهره آن تغییر می‌کند که باید آن را بشناسیم.
وی با اشاره به زیارت اخیر خود از یادمان شهدای شلمچه و شهدای عملیات کربلای 4 گفت: در این زیارت‌ها خیلی به جوانان افتخار کردم؛ چرا که دیدم به صحنه دفاع از انقلاب وارد شده‌اند و نسبت به وقایعی که اتفاق می‌افتد، آگاه هستند. امیدوارم راهیان نور و روندی که در آن شکل گرفته، هر سال بهتر از سال‌های قبل باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نمایشگاهی که امسال در پایگاه دریایی خرمشهر برپا شده، نسبت به سال‌های قبل بهتر بوده و پیشرفت بیشتری داشته است. تقاضا داریم مردم از این نمایشگاه بازدید کنند، تا افتخاراتی که نیروی دریایی در دفاع مقدس و بعد از آن آفریده را ببینید. کارکنان نیروی دریایی ارتش حصن و حصار این مملکت در دریا هستند.