کد خبر: ۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار:۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
برگزاری نخستین دوره آموزشی بقا در دریا در فلات قاره
به همت واحد آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران، نخستین دوره آموزشی بقا در دریا و HUETدرون‌ سازمانی با حضور مشاور وزیر نفت در امور هوانوردی، اعضای هیات مدیره، رییس منطقه کیش و ... در مرکز آموزش منطقه عملیاتی کیش برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، رییس آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: این دوره‌ های آموزشی برای کارکنان سکوها و افرادی که در سکو تردد دارند الزامی است و در سال‌ های گذشته توسط شرکت ‌ها و مراکز آموزشی مرتبط برگزار می‌ شد ولی پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، این دوره ‌ها به صورت درون سازمانی برگزار می ‌گردد.


امید مولاوردی ‌خانی افزود: با توجه به فراوانی برگزاری این دوره‌ ها، هزینه ‌های صرف شده بسیار پایین ‌تر از گذشته بوده و این امر باعث صرفه ‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ های آموزشی این شرکت شده است.
به گفت وی، در آینده نزدیک با فراهم نمودن شرایط و بسترسازی مناسب از قبیل ساخت استخر اختصاصی، تهیه ماکت بالگرد به صورت مکانیکی و ... در مرکز آموزش ‌های کیش، قرار است دوره‌ های یاد شده مطابق با استانداردهای جهانی و در سطح کیفی بالاتری برگزار گردد.
رییس آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران، در پایان از حمایت ‌های بی ‌دریغ مدیرعامل و مدیر منابع انسانی از امر آموزش در شرکت قدردانی کرد.