کد خبر: ۳۶۰۱۹
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
نمایه شدن بیستمین همایش صنایع دریایی در سیویلیکا
بیستمین همایش صنایع دریایی در پایگاه مرجع دانش "سیویلیکا" ناشر تخصصی کنفرانس های کشور نمایه شد و مقالات ارایه شده در این همایش در پایگاه مذکور نمایه و در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.
به گزارش مارین نیوز از دبیرخانه بیستمین همایش صنایع دریایی، این همایش در "سیویلیکا" ناشر تخصصی کنفرانس های کشور نمایه شده و اطلاعات رسمی همایش و کلیه مقالات این کنفرانس در این پایگاه به نام نویسندگان مقالات نمایه و ثبت ملی گردیده است. 
براین اساس، به کلیه مقالات پذیرفته شده در بیستمین همایش صنایع دریایی کد ملی COI  اختصاص خواهد یافت که به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. این کد به مفهوم کدملی اسناد نمایه شده و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد. 

لینک نمایه شدن همایش در سایت سیویلیکا

براساس این گزارش، مقالات ارایه شده در این همایش در پایگاه مذکور نمایه و در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استانداردها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی و هواشناسی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فراساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی از محورهای تخصصی این همایش است.

یاد آور می شود، بیستمین همایش صنایع دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری مجموعه های دریایی کشور طی روز 21 آذر ماه 1397 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس - تهران برگزار خواهد شد.