کد خبر: ۳۶۰۳۱
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
گام های مثبت در راستای رشد و شکوفایی صنایع دریایی
دبیر کمیته علمی بیستمین همایش صنایع دریایی در مراسم اختتامیه این همایش از همکاری اعضای کمیتۀ علمی و داوران محترم همایش تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش مارین نیوز، دبیر کمیته علمی بیستمین همایش صنایع دریایی در مراسم اختتامیه این همایش با بیان اینکه همانند سال ‌های گذشته دبیرخانه علمی همایش از خرداد ماه نود و هفت کار خود را با ارسال فراخوان دریافت مقالات شروع نمود، گفت: از مجموع ۳۳۶ مقاله دریافتی بعد از داوری‌ های صورت گرفته جمعاً ۲۳۴ مقاله پذیرفته شد که ضریب پذیرش 0.69 بوده است. 
حسن قاسمی گفت: از این تعداد مقالات بنابر نظرات داوران محترم تعداد 30 مقاله امروز بصورت ارائۀ شفاهی ارائه و بیش از ۱۶۰ مقاله بصورت پوستر ارائه گردید. همچنین مطابق برنامه ‌ریزی ‌های انجام شده تعداد 5 کارگاه آموزشی در حوزه های مختلف در این همایش برگزار شد.
وی گفت: مقالات برتر این دوره در مجلات علمی-پژوهشی انجمن مهندسی دریایی ایران بعد از داوری مجدد به چاپ می رسند. 
دبیر کمیته علمی بیستمین همایش صنایع دریایی از همه کسانی که در برگزاری این همایش کمک نمودند و علی الخصوص  اعضای کمیتۀ علمی و داوران محترم تشکر و قدردانی نمود و در پایان سخنان خود گفت: امید است با چشم پوشی از اختلافات حاضر و ارائه راه حل مناسب، انسجام لازم در حوزۀ دریایی شکل گرفته و در راستای رشد و شکوفایی صنایع دریایی گام های مثبتی برداشته شود. 

در این مراسم، برگزیدگان بخش ‌های مختلف اعلام شدند و تندیس و لوح تقدیر خود را از دست مسئولان دریافت نمودند. 

لازم به ذکر است، بیستمین همایش صنایع دریایی، چهارشنبه (21 آذرماه) با حضور اساتید دانشگاهی, مدیران شرکتها، متخصصان، کارشناسان و دانش جویان دریایی کشور در مرکز همایش‌ های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید.