تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۳۱۲
تعداد بازدید: ۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از گسترش خطوط کشتیرانی در اروپا، آمریکای جنوبی و شمالی و جنوب و غرب آفریقا درصورت لغو تحریم ها خبر داد.



به گزارش مارین نیوز، محمد سعیدی در نشست مشترک وزیر و مدیران ارشد اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سفیران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بیان اینکه در سالهای تحریم حمل و نقل دریایی ایران متمرکز در منطقه آسیای جنوب شرقی و بخشی از غرب آفریقا شده است تاکید کرد: از بهمن امسال که زمان رفع تحریم ها اعلام شده است خطوط کشتیرانی را در غرب و جنوب اروپا یعنی بنادر مارسی، ژنوا و قبرس گسترش می دهیم.

محمد سعیدی، برنامه دیگر این شرکت را در آمریکای جنوبی دانست و گفت: با گسترش خطوط کشتیرانی در منطقه برزیل امکان صادرات محصولات و واردات برخی کالاها برای جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد شد.

سعیدی افتتاح خط کشتیرانی در منطقه کانادا درآمریکای شمالی را بعنوان خط سوم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

او با بیان اینکه تجارت در منطقه غرب و جنوب افریقا برای بسیاری از کشورهای جهان با اهمیت است راه اندازی خطوط کشتیرانی در این منطقه را از دیگر برنامه های پیش بینی شده شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با افتتاح این خط ایران می تواند پوشش جهانی و بین المللی داشته باشد.

او تاکید کرد: براساس برنامه های پیش بینی شده برای توسعه خطوط کشتیرانی ایران طی 5 سال اینده جزو 10 خط مهم کشتیرانی بشمار می آید.

سعیدی با اشاره به اینکه هم اکنون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دارای 160 شناور است گفت: این شمار بزودی به 250 شناور افزایش خواهد یافت.

منبع : خبر گزاری صدا و سیما

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: