تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۳۳۵
تعداد بازدید: ۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
مرسک ادغام شرکت های کشتیرانی را یکی از راه های رهایی از بازار کساد حمل و نقل عنوان کرد.

مرسک ادغام شرکت های کشتیرانی را یکی از راه های رهایی از بازار کساد حمل و نقل عنوان کرد.

به گزارش مارین نیوز، مدیر مالی مرسک از عملکرد بهتر کشتیرانی های بزرگ تر در خلال صحبت های این شرکت برای ادغام با شرکت NOL سنگاپور سخن به میان آورد.

در مصاحبه "پیر دنت" با تریدویندز، وی با اشاره به عرضه مازاد کشتی ها به همراه کرایه های پایین، یکی از راه های رهایی از این مشکل را تطبیق عرضه مازاد و ادغام صنایع و کشتیرانی ها عنوان کرد.

وی از ادغام این شرکت با NOL و وجود رقیب خود یعنی شرکت CMA CGM در خصوص تمایل هر دو شرکت برای ادغام با NOL سنگاپور اطلاعاتی در اختیار قرار نداد.

  • همان طور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شد، شرکت کشتیرانی مرسک از کاهش 61 درصدی سود خود در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد اما در عین حال این شرکت از تمایل برای ادغام با NOL سخن به میان آورد.


وی یادآور شد: در خصوص سوددهی معمولاً صنایع بزرگ تر سودده تراز صنایع و شرکت های کوچک تر محسوب می شوند.
مدیر مالی مرسک خط آسیا – اروپا را بزرگ ترین مشکل فعلی عنوان کرد و از کاهش 314 درصدی کرایه ها میان چین و شمال اروپا و رسیدن آن به رقم 674 دلار به ازای هر TEU در هفته گذشته خبر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: