تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۳۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی راهبران امید دریا
مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی راهبران امید دریا گفت: «امور دریایی ایران به جهت رونق کسب و کار، فرصت های پیش روی زیادی را شاهد خواهد بود، لیکن موضوع رقابت پذیری در این حوزه در سطح بین المللی، چالشی قابل تامل بوده

مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی راهبران امید دریا گفت: «امور دریایی ایران به جهت رونق کسب و کار، فرصت های پیش روی زیادی را شاهد خواهد بود، لیکن موضوع رقابت پذیری در این حوزه در سطح بین المللی، چالشی قابل تامل بوده.

حسن قربان در گفتگویی با خبرنگار مارین نیوز، برنامه ریزی اصولی و اجرای به موقع برنامه های از پیش تدوین شده را لازمه ی حل و فصل چالش رقابت در سطح بین المللی دانست.

وی ضمن اعلام این مطلب که حوزه فعالیت آن شرکت مدیریت شناور های اقیانوس پیمای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حوزه داخلی و بین المللی است گفت: «برای بهبود وضعیت امور دریایی در این حوزه در دوران پسا تحریم زیرساخت های زیر مورد نیاز است.

1- ارتقا سطوح مختلف آموزش های پرسنل دریا و خشکی

2- ارتقا ساختار و به روز رسانی روش ها، سیستم ها و ابزار ها

3- ارتقا کمی و کیفی نظام جامع مدیریت منابع انسانی»

وی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در خصوص مدیریت کلیه کستی ها در داخل کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: «به تناسب تعداد و تنوع کشتی ها، آمادگی لازم جهت توسعه وجود دارد.

قربانی در پاسخ پرسش مارین نیوز در خصوص وضعیت امور دریایی در دوران پسا تحریم و برنامه های آن شرکت برای پس از تحریم گفت: «پیشبینی اینجانب رونق گسترده و سریع فعالیت های دریایی در حوزه حمل و نقل دریایی در دوران پسا تحریم بوده و از برنامه های این شرکت بروز رسانی خدمات (از نقطه نظر کمی و کیفی) مطابق نقشه حامع راه می باشد.

مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی راهبران امید دریا با اشاره به در پیش بودن هفدهمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی، مهمترین اولویت های پیشنهادی جهت بررسی در کمیته های تخصصی انجمن مهندسی دریایی و طرح در قطعنامه پایانی جهت پیگیری را بدین صورت ذکر کرد:

1_ اصلاحات مورد نیاز در ساختار، روش ها و ابزار ها

2_ تعامل ارگان های ذیربط دریایی

3_ آموزش نیروی کار دریا و خشکی

4_ توجه ویژه به سرمایه های انسانی

وی در پایان پیشنهاد داد: «ساز و کاری قابل اتکا جهت اجرا و عملی سازی خروجی ها و نتایج همایش ها و نشست های تخصصی نظیر همایش و نمایشگاه صنایع دریایی کیش ایجاد شود»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: