تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۸۵
تعداد بازدید: ۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
ساحل ناواجیو، یا کشتی شکسته، یک خلیج شنی دور افتاده در جزیرۀ زاکینتوس و از معروف ترین سواحل کشور یونان می باشد.

ساحل ناواجیو، یا کشتی شکسته، یک خلیج شنی دور افتاده در جزیرۀ زاکینتوس و از معروف ترین سواحل کشور یونان می باشد. این خلیج بسیار مورد توجه گردشگران است چرا که بعنوان یکی از زیباترین سواحل دنیا شناخته می شود و همچنین محل استقرار بقایای کشتی قاچاقچیان Panagiotis می باشد و به همین علت غالبا "خلیج قاچاقچیان" نیز نامیده می شود.

ناواجیو در شمال غربی ساحل جزیرۀ زاکینتوس و در بخش Elation واقع شده است. این ناحیه به علت صخره های آهکی، سواحل شنی سفید و آب صاف و آبی رنگش شناخته می شود و همه ساله هزاران توریست را به خود جذب می کند. نوار ساحلی این جزیره تنها از طریق قایق هایی که از بندر Vromi به سمت جنوب می آیند یا قایق هایی که از بارانداز سنت نیکولاس در Volimes به سوی جنوب شرقی حرکت می کنند، قابل دسترسی می باشد. و معمولا قایق هایی از بندر شهر پایتختی زاکینتو، به همراه کشتی های کروز و تورهای سیاحتی از راه می رسند و در سواحل ناواجیو لنگر می اندازند.

چنانچه قصد سفر به این ساحل زیبا و رویای را دارید سعی کنید با قایق کوچکی از بندر سنت نیکولاس یا Vromi به این ناحیه سفر کنید؛ و در فصل های شلوغ (High Season)، بین ساعت 11:30 صبح تا 1:30 بعدازظهر در ساحل نباشید زیرا در این ساعات ساحل مملو از جمعیتی خواهد شد که با کشتی های کروز به این ناحیه می رسند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: