تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۷۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش ناو جماران را نشانی از توانایی های فرزندان ایران دانست.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ناو جماران را نشانی از توانایی های فرزندان ایران دانست.
امیر دریا دار سیاری در حاشیه اختتامیه هفدهمین همایش صنایع دریایی در خصوص فعالیت های نیروی دریایی ارتش در هفدهمین همایش صنایع دریایی گفت: در این دوره از همایش نیروی دریایی ارتش ناو جماران را که از دستاوردهای بزرگ این کشور است در معرض عموم قرار داده است تا مردم آن را ببینند و با توانایی های فرزندان این کشور آشنا شوند. در غرفه های نمایشگاه صنایع دریایی هم سایر دستاورد های نیروی دریایی ارتش را به نمایش گذاشته ایم.
وی در خصوص همایش صنایع دریایی اظهار داشت: مسئله مهم جنبه کاربردی نتایج این قسم همایش هاست و باید بررسی کنیم که تا کنون برای کاربردی کردن نتایج شانزده همایش پیشین چه کارهایی را انجام داده ایم. 
وی در همین خصوص گفت: خوب است که در هر همایش نتایج همایش قبلی را بررسی کنیم که چه مقدار از آن عملی شده است. 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مورد احیای تمدن دریایی گفت : ایران کشوری دریایی با هویت و ماهیت کاملا دریایی با سه هزار کیلومتر مرز خوب دریایی در شمال و جنوب بویژه سواحل مکران است و باورها و ماهیت ما دریایی است.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در حالی که تمام شهرهای تصمیم ساز دنیا در کنار دریا هستند امروز از 20 شهر مهم کشور یک مورد هم در کنار دریا، حتی در کنار مهمترین سواحل کشور چون مکران نیست.
وی اظهار امیدواری کرد که با توجه تمام ارگان های مرتبط شاهد پیشرفت جهشی در سواحل مکران باشیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: