بر خلاف دستور وزیر راه و شهرسازی؛ راهبری، تعمیر و نگهداری 7 فروند از شناورهای جستجو و نجات بندر شهیدرجایی و بنادر تابعه به یکی از شرکت های وابسته به سازمانها و صندوق های بازنشستگی و تعاونی کارکنان واگذار گردید.
بر خلاف دستور وزیر راه و شهرسازی؛ راهبری، تعمیر و نگهداری 7 فروند از شناورهای جستجو و نجات بندر شهیدرجایی و بنادر تابعه به یکی از شرکت های وابسته به سازمانها و صندوق های بازنشستگی و تعاونی کارکنان واگذار گردید.
طبق اخبار واصله و دریافت نظرات کارشناسان شرکتهای دریایی، بندر شهید رجایی در یک دهن کجی آشکار به ابلاغیه وزیر محترم راه و شهرسازی؛ راهبری، تعمیر و نگهداری 7 فروند از شناورهای جستجو و نجات بندر شهیدرجایی و بنادر تابعه را علیرغم ابلاغیه وزیر محترم در خصوص عدم انعقاد قرارداد با شرکت های وابسته به سازمانها و صندوق های بازنشستگی و تعاونی کارکنان، این مناقصه به شرکت تعاونی دریانوردان بحر خزر منطقه آزاد انزلی واگذار گردید.
شایان ذکر است به قرار اطلاع تائیدیه ارزیابی کیفی این شرکت فاقد صلاحیت با فشار مسئولین بندر محقق گردیده و به نظر میرسد بار دیگر فاجعه ای مشابه ( غرق شدن 17 نفر در آبهای هرمزگان) و حوادثی از این دست درآبهای پرخطر و پرریسک بندر هرمزگان در پیش باشد.
مارین نیوز آماده دریافت نظرات کارشناسان و صاحب نظران دریایی کشور و جواب مسئولین ذیربط در بندر شهید رجایی جهت انعکاس در همین سایت می باشد.
برای من به عنوان فردی که هیچ دخالتی و ارتباطی در خصوص این مناقصه و تصمیمات و این شرکت ندارم ولی از جزییات موضوع کاملا مطلع هستم، جای بسی تعجب است که سایت مارین نیوز این خبر را قطعا بدون رویت هیچگونه مدرکی منتشر کرده و برخلاف قانون و حرفه خبرنگاری اقدام کرده است.
به طور قطع و یقین می گویم که سازمان بنادر و صندوق بازنشستگی سازمان و هر شرکت دیگری که گفته می شود ارتباطی با صندوق مزبور دارد هیچ اطلاع و دخالتی در تشکیل و اداره شرکت دریانوردان بحر خزر نداشته و ندارند. و هیچ یک از کارکنان سازمان و بنادر تابعه نیز در آن سهامدار یا عضو هیات مدیره نیستند.
اینگونه خبرها فقط جوسازی رقباست و عین بی تقوایی است.
من صحبت با آقای علی می باشد، حرفهای شما با هم تناقض دارد: اولا اگر دخالتی در مناقصه نداشته اید، چطور از جزئیات خبری دارید پس شما هم مثل بقیه باید به عنوان یک فرد عادی خبر را شنیده باشید. دوماً اگر شناختی از این شرکت ندارید چطوری بطور یقین ادعا می کنید این شرکت با صندوق بازنشستگی سازمان بنادر هیچ ارتباطی ندارد، نکند خودتان هم از اعضای این شرکت هستید؟
سوماً شما که دم از تقوا می زنید اگر واقعاً به این حرف اعتقاد قلبی دارید اذهان عمومی را روشن سازید شاید اینطوری رعایت تقوا شود، اگر شما از چیزی خبر دارید و اعلام نکنید بازهم رعایت تقوا نشده و مسئول هستید.
لطفا لیست اعضا سهامدار این شرکت را منتشر نمائید ( البته منظور لیست سهامداران واقعی است نه لیستی که برای گمراه کردن بازرسی و دستگاه های نظارتی سهام بنام همسران و بستگان اعضا واقعی بصورت وکالتی منتقل گردیده است ) با تشکر
لطفا ليست اعضا سهامدار اوليه ( نام همسران و وابستگان كه با وكالت بنام ايشان گرديده منظور نيست ، چرا كه اقايان بجهت فرار از دستگاه هاي بازرسي و نظارتي سهام خود را به نام همسران و وابستگان بصورت صوري و وكالتي منتقل نموده اند ) را منتشر نمائيد، همينطور نام كانديداي پشت پرده و .......
هدایت کشتی چه سابقه ای داشت که تمام یدک کش های سازمان را در اختیار داردو آماکو ، نگین سبز و ...
1 - شرکت دلفین تاپ فعال در حوزه لایروبی بنادر جنوب کشور
2 - شرکت آماکو فعال در حوزه لایروبی بنادر جنوب و اجاره کننده شناورهای لایروب سازمان بنادر
3 - شرکت خط نقره ای قشم فعال در ترمینال داری بندر شهیدرجایی
4 - شرکت محور طلایی
5 - شرکت بناگستر کرانه
بحث وجود کارشناس شد در بدنه سازمان بنادر، توجه شما را به خبر موجود در لینک زیر که توسط آقای مهندس علی بیگی عزیز تهیه گردیده جلب می نمایم. مدیران سازمان بنادر حسب درخواست بانک عامل جهت اعطای تسهیلات از محل صندوق حساب ذخیره ارزی، خرید شناور دست دوم به جای نوساز! و اخذ وام از محل حساب ذخیره ارزی به منظور خرید شناور نوساز ...
http://marinesurveyor.ir/notes.php?lang=fa&id=33
دوستان پیشنهاد می کنم در تپه های عباس آباد تهران مقابل ساختمان مرکزی سازمان بنادر تحصن کنیم و اعتراض جامعه دریایی کشور از عملکرد ضعیف و مفسدانه این سازمان را به گوش نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی کل کشور برسانیم.
لطفا از بحث اصلی که فساد در قرارداد جستجو و نجات بندر عباس هست دور نشید.آقای سعید نژاد لطفا دخالت کنید و از کارشناسان بیطرف نظر خواهی کنید تا ببنید قیمت کارشناسی درسته یا نه؟ قیمتی که فرمایشی تعیین شد تا آقای مدیرکل بتونه لابی کنه و به پست معاونت سازمان برسه که خدارو شکر نتونست.الانم خبر موثق دارم گفته من انتقاممو از همه کسایی که مانع شدن میگیرم. نمونش دهن کجیش هم دادن تفویض اختیار به معاونت های بندر جهت مکاتبه با هیئت عامله و میگه من فقط سعیدنژاد رو میشناسم.الان سه ماهه صورت وضعیت خط دریابندر رو خوابونده تا این شرکت رو به تلافی مناقصه علائم بندر امام خمینی(ره) زمین بزنه.من نمیدونم پرسنل بد بخت شناورها چه گناهی دارند که وسط این دعوا باید قربونی بشند.آقای سعید نژاد لطفا رسیدگی کنید.
من شاهد بودم در روز حمل ونقل جلوی چشم وزیر با شرکت آریابنادرایرانیان قرارداد امضا کردند. آریا بنادر که مصداق عینی رانته . سابقش چیه ؟ کی پشتشه ؟ مارین جان این رو هم پیگیری کن