تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۰۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
مدیر عامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در سفر به اروپا:
حمید رضائیان گفت: در سفر چند روزه ریاست جمهور به ایتالیا و فرانسه با همراهی هیئت همراه دکتر روحانی، رایزنی های صنعتی، اقتصادی صنعت دریا را پیگیری کردم.

به گزارش مارین نیوز رضائیان اصل عنوان کرد: در این سفر که به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر وزرا و مدیران ارشد اقتصادی سیاسی کشور، دکتر روحانی را همراهی می کردیم ضمن مذاکره با مدیران بخش های اقتصادی و صنعتی اروپا در ایتالیا و فرانسه روند بازاریابی صنعتی و تکنولوژی ایزوایکو در افق پسا تحریم را بررسی کردیم.

وی اظهارداشت: در شرایطی که ایزوایکو در یک سال اخیر توانسته با بزرگترین بنگاه های صنعتی اقتصادی حوزه دریا در آلمان، روسیه و کره تفاهمنامه همکاری به امضا برساند، شرایط پساتحریم و همچنین دست یافتن به تکنولوژی های روز و تلفیق آن با تجربه ارزشمند مهندسی و عملیاتی دوران تحریم باعث شده تا سایر کشورهای صاحب تکنولوژی صنعت دریا نیزمدنظر قرار گیرند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس با بیان اینکه در این سفر مباحث سرمایه گذاری خارجی در ایزوایکو جهت آشنایی طرف اروپائی ارائه شد، بر مزایای این منطقه به عنوان تنها منطقه ویژه صنعت دریا درکشور و صنایع وابسته آن مانند بانکرینگ، شهرک صنایع دریایی بالادست و پائین دست آن و ظرفیت و پتانسیل های موجود آن در خاورمیانه تاکید شد.

وی افزود: این تحولات درحالی است که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)در چهارسال اخیر توانسته صنعت ورشکسته دریا در کشور را به صنعتی سود ده با توان مهندسی و عملیاتی بالا تبدیل کند و اکنون با همکاری بزرگترین صنایع دریایی دنیا مانند نوردیک آلمان، کرانسی روسیه و هیوندای کره به عنوان برندی جهانی در منطقه و دنیا شناخته شود.

رضائیان اصل خاطرنشان کرد: سیرتحولات و روند رشد ایزوایکو به گونه ای بوده است که اکنون نه تنها در هرمزگان و بندرعباس به عنوان محل کارخانجات مجتمع و در کشور و منطقه خاورمیانه شناخته شده بلکه به عنوان یکی از بزرگترین برندهای جهانی صنعت ساخت کشتی های مختلف، سکوهای گازی و نفتی و تعمیرات اساسی دکل های نفتی در اروپا و دنیا شناخته شده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
همکاریها باید در جهت احیای صنعت تعمیرات کشتیهای اقیانوس پیما باشد تا از خروج میلیونها دلار به جیب عربها و چینیها جلوگیری شده و زمینه اشتغال هزاران نفر در جنوب بوجود آید. عاجزانه تقاضا میگردد بیراهه نرویم ودر پیچ و خمها و دردسرهای ساخت کشتی گرفتار نشویم . اول احیای تهمیرات سپس ساخت کشتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: