تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۰۹۳
تعداد بازدید: ۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
نشست منطقه ای توسعه صنایع و فناوری های دریایی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.
نشست منطقه ای توسعه صنایع و فناوری های دریایی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد سعید سیف در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد. 
این نشست با هدف گسترش تعامل فناوران و مستعدان استان خوزستان در جهت بهره برداری موثر از امکانات دریا و شناسایی ظرفیت های استان و راهکارهای حمایت ستاد از استانهای ساحلی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پنج شنبه 15 بهمن ماه 94  برگزار شده است. 


لازم به ذکر است تهیه اطلس امکانات و توانمندی‌های دریایی استان، سمینار فرصت های سرمایه‌گذاری در توسعه سواحل و صنایع دریایی استان، تدوین طرح جامع راهبردی توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در استان، کاربرد انرژی های تجدید پذیر در صنایع کشتی سازی و تجهیزات دریایی و ... از جمله محورهای بحث شده در نشستی مشترک بین رییس محترم ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران، اعضای هیأت علمی و فعالان در حوزه دریا می باشد. 




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: