تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۱۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
استاندار بوشهر از توسعه گردشگری دریایی و ساحلی و همچنین صنایع آبزی‌پروری خبر داد.
استاندار بوشهر از توسعه گردشگری دریایی و ساحلی و همچنین صنایع آبزی‌پروری خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مصطفی سالاری عصر شنبه در نشست با اعضای اتاق بازرگانی کشور و استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد که تلاش داریم با استفاده از این ظرفیت‌ها، توسعه استان را سرعت بخشیم.
وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را به عنوان یکی برنامه‌های مهم در اجرای طرح‌های اقتصادی استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: تسهیلات لازم و حمایت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ارائه می‌شود.
استاندار بوشهر با اشاره به آغاز طرح مطالعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، اضافه کرد: استخراج اطلاعات ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از مشاور انجام می‌شود و نسبت به معرفی مزیت‌های استان نسبت به دیگر نقاط برای سرمایه‌گذاری اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: در حوزه گردشگری استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که زیرساخت‌های مناسب در این حوزه ایجاد می‌شود تا شاهد توسعه حضور بخش خصوصی باشیم.
سالاری با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرزدریایی با خلیج فارس است، خاطرنشان کرد: توسعه کسب و کارها در حوزه گردشگری استان در دستور کار است.
وی از توسعه گردشگری دریایی و ساحلی و همچنین صنایع آبزی‌پروری خبر داد و اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر، پرورش ماهی در قفس است که در آینده نزدیک چند طرح در استان اجرا می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: