تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۱۱۶
تعداد بازدید: ۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
نخستین هتل دریایی کشور همزمان با روز پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ بیست و دوم بهمن ماه در جزیره کیش به بهره برداری خواهد رسید.
نخستین هتل دریایی کشور همزمان با روز پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ بیست و دوم بهمن ماه در جزیره کیش به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش مارین نیوز،  رئیس جامعه هتلداران کیش اظهار داشت: نخستین هتل دریایی کشور همزمان با روز بیست و دوم بهمن ماه سال جاری با حضور مقامات کشور به طور رسمی افتتاح خواهد شد.
مسیح الله صفا افزود: در مراسم افتتاح این هتل علاوه بر مسئولان منطقه آزاد کیش، مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز حضور خواهند داشت.
به گفته این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش، این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.


این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش بیان کرد: ورود به فضای این هتل، شهر ونیز را برای گردشگران تداعی خواهد کرد.
وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: عملیات ساخت هتل دریایی ترنج با سرمایه گذاری صددرصدی بخش خصوصی از سال 91 آغاز شده بود.
رئیس جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: ساخت و تکمیل هتل دریایی ترنج ظرف مدت سه سال در مقایسه با مدت زمان ساخت سایر هتل های کشور، مدت زمان قابل قبولی است.
وی در خصوص ویژگی های این هتل دریایی گفت: این هتل دارای 102 سوئیت روی آب و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است که می تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد.
وی در ادامه بیانات خود اظهارداشت: راه دسترسی به ا اتاق های این هتل دریایی از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.


صفا خاطرنشان ساخت: همچنین مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت بسیاری را ایجاد خواهد کرد و زمینه ساز ورود بیشتر گردشگران به جزیره خواهد شد.
به گفته رئیس جامعه هتلداران کیش، هتل دریایی ترنج کیش با درجه پنج ستاره به بهره برداری خواهد رسید و باید تمام خدماتی که در این هتل ارائه می شود مطابق با کیفیت و استانداردهای تعیین شده برای یک هتل پنج ستاره باشد.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش اذعان داشت: در این هتل انواع خدمات گردشگری نیز به مسافران ارائه خواهد شد.
صفا عنوان کرد: در این هتل از پرسنل آموزش دیده و کادر مجرب بهره گرفته شده است تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.
وی گفت: پیش بینی می شود با آغاز به کار این هتل دریایی، بلافاصله شاهد اشغال تمام ظرفیت آن تا پایان نوروز 95 باشیم.
صفا اذعان داشت: هتل ترنج در فاز دریایی و خشکی طراحی شده است که فاز خشکی آن در کنار ساحل و مقابل فاز دریایی هتل ترنج در حال ساخت است.


رئیس جامعه هتل داران جزیره کیش در ادامه گفته های خود یادآور شد: تا پایان سال جاری یک هتل دیگر نیز در جزیره کیش به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 واحد هتل در جزیره کیش فعالیت دارند، اذعان داشت: با افتتاح این هتل ها تا پایان سال جاری تعداد واحدهای اقامتی جزیره کیش به 52 واحد افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: عملکرد تمام این هتلها از سوی جامعه هتلداران کیش و معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش به طور مرتب رصد خواهد شد تا بهترین خدمات به مسافران ورودی به جزیره ارائه شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: