تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۱۲۳
تعداد بازدید: ۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقاوله نامه های کار دریایی که به تصویب هیئت وزیران رسیده است به زودی ابلاغ می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقاوله نامه های کار دریایی که به تصویب هیئت وزیران رسیده است به زودی ابلاغ می شود.
به گزارش مارین نیوز، علی ربیعی با حضور در جشن خانواده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ایام الله دهه فجرگفت: ایران نیازمند فجرهای جدید است ، به فجر امید و فجر موفقیت نیاز دارد و جوانان و همه افراد جامعه این حق را دارند که با امید به آینده و زندگی بهتر، زندگی کنند.
وی با اشاره به فجر موفقیت افزود: جامعه ایران باید در همه حوزه ها موفق شود، شان،اعتبار وشایستگی جامعه ایران بیش از آن است که در حال حاضر وجود دارد. ملت ایران باید فجر بردباری را تجربه کنند و بیشتر در کنار هم قرار گیرند. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درسی وهشتمین جشن انقلاب خاطر نشان کرد: باید درس اتحاد از انقلاب گرفته شود، امروز ایرانی ها باید بیش از گذشته در کنار هم باشند وتمام تلاش دولت تدبیر و امید این است که آینده بهتر برای ملت رقم زند، این دولت نمی خواهد با احاله کردن موضوعات به آینده وایجاد رضایت های کوتاه مدت، رضایت کسب کند. 
ربیعی با اشاره به لغو تحریم ها اذعان داشت: دولت با سختکوشی برجام را پشت سر گذاشته است و برجام الگوهایی از موفقیتهای ایرانی را در دل خود دارد. 
وی با تاکید براینکه با لغو تحریم ها و شرایط جدید زمینه های فعالیت برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته بوجود آمده است ، خاطر نشان کرد : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم مقاوله نامه های دریایی را با سازمان بین المللی کار ILO نهایی کرده و به تصویب هیئت وزیران رسانده است. 
پیوستن به این مقاوله نامه کار بزرگی بود وهمچنین آیین نامه اجرایی آن بزودی ابلاغ می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید شرایط بهتری برای همه کارکنان در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فراهم کرد، اظهار داشت: باید کمک کرد که کشتیرانی هم فجر جدید و پیروزی های جدید را تجربه کند. 
ربیعی گفت: ما باید دنباله رو آرمانهای بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران،امام بزرگوار و راحل باشیم چرا که بزرگترین آرمان امام به یاد محرومان بودن وهمچنین اجازه ندادن به اینکه فقرا زیر چرخ دنده های حرکت تند جامعه له شوند ؛ بوده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: