تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۱۲۵
تعداد بازدید: ۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
استاندار هرمزگان بر فراهم ساختن شرایط و امکانات مناسب برای انجام سفرهای دریایی تاکید ‌کرد و گفت : بنادر مسافری استان ساماندهی و نظم لازم برقرار شود.
استاندار هرمزگان بر فراهم ساختن شرایط و امکانات مناسب برای انجام سفرهای دریایی تاکید ‌کرد و گفت : بنادر مسافری استان ساماندهی و نظم لازم برقرار شود.
به گزارش مارین نیوز، جاسم جادری عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با اشاره به کسب رتبه چهارم کشوری استان هرمزگان در ارائه خدمات سفر در نوروز 94 اظهارداشت : مسئولان اجرایی هرمزگان باید تمامی امکانات را برای تامین آرامش و امنیت گردشگران در نوروز 95 فراهم کنند.
وی با اشاره علاقمندی مسافران به سفرهای دریایی در استان هرمزگان بر فراهم ساختن شرایط و امکانات مناسب برای انجام سفرهای دریایی تاکید ‌کرد و گفت : بنادر مسافری استان ساماندهی و نظم لازم برقرار شود.
استاندار هرمزگان با اشاره به انجام 93 درصدی سفرهای دریایی کشور در استان تصریح‌کرد: روزانه در استان هرمزگان 14 هزار نفر مسافرت دریایی دارند.
جادری بر ذخیره سازی مواد غذایی برای تعطیلات نوروز و آمادگی هرچه سریع‌تر کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی با توجه سفر عمده گردشگران به بندرعباس تاکید‌کرد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از فعالیت 108 شناور شامل 60 شناور حمل مسافر و 48 شناور لندینگ کرافت برای حمل خودرو در نوروز 95 در هرمزگان خبر داد.
وی با اشاره به سفر 7 میلیون و 100 هزار گردشگر به استان هرمزگان در استان هرمزگان اشاره‌ داشت و پیش‌ بینی کرد: تعداد مسافران در تعطیلات نوروز سال آینده 15 درصد افزایش یابد.
جادری ، در پایان به ظرفیت هزار تختی هتل‌ ها و مراکز اقامتی هرمزگان به همراه مناطق آزاد این استان خبرداد که در نوروز 95 به گردشگران خدمات رسانی می‌ کنند.

منبع : تسنیم 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: