تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۱۳۵
تعداد بازدید: ۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
تفاهم نامه همکاری مشترک علمی، پژوهشی و تخصصی بین سازمان بنادر و دریانوردی و پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک علمی، پژوهشی و تخصصی بین سازمان بنادر و دریانوردی و پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منعقد شد.
به گزارش مارین نیوز، در این تفام نامه که به امضای محمد سعید نژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و ناصر حاجی زاده ذاکر رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی رسید، طرفین توافق کردند که در راستای استفاده بهینه از منابع موجود، پتانسیل و ظرفیت های علمی، پژوهشی و تخصصی و همچنین استفاده از تجارب پژوهشی و آموزشی، همکاری دو جانبه داشته باشند. 
بر اساس این گزارش، تحکیم همکاری های مشترک بین سازمان و پژوهشگاه با استفاده متقابل از دانش، تجربیات و کارشناسان و متخصصین از امکانات و تجهیزات در جهت تقویت و توسعه پایش پارامترهای جوی دریایی و همچنین ارتقاء کیفیت پیش بینی ها و هشدار هواشناسی دریایی، راه اندازی، تجهیز و پشتیبانی علمی و فنی در بنادر کشور و اجرای طرح های پژوهشی کاربردی مشترک به منظور کاهش هزینه ها و جلوگیری از موازی کاری ها و در نهایت ارتقاء بهره وری سازمان و پژوهشگاه، از اهم اهداف این تفاهم نامه عنوان شد. 
گفتنی است این تفاهم نامه در 9 ماده و سه نسخه تنظیم شده است و به مدت پنج سال اعتبار دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: