تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۲۷۹
تعداد بازدید: ۶۵۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
مدیر گروه انیمیشن فاطمه‌ الزهرا (س) از آغاز مراحل پیش تولید و نگارش فیلم‌نامه دو انیمیشن بلند «نبرد خلیج فارس 3 و 4» خبر داد.
مدیر گروه انیمیشن فاطمه‌ الزهرا (س) از آغاز مراحل پیش تولید و نگارش فیلم‌ نامه دو انیمیشن بلند «نبرد خلیج فارس 3 و 4» خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، فرهاد عظیما، مدیر گروه انیمیشن فاطمه‌ الزهرا (س) از آغاز مراحل تولید دو فیلم بلند انیمیشن «نبرد خلیج فارس 3 و 4» خبر داد و گفت: این دو اثر پویانمایی در حال حاضر در مرحله نگارش فیلم‌نامه قرار دارد.


وی همچنین در خصوص مشخصات اثر موفق پیشین خود با عنوان «خلیج فارس 1» ابراز کرد: این کار تصویرگر جنگ بین جنگنده‌های ایران و عربستان است که در زمان دفاع مقدس روی داد، در آن نبرد جنگنده‌های عربستانی به وسیله یک خلبان آمریکایی هدایت می‌شدند و در یک نبرد هوایی مغلوب ایران شدند.
عظیما همچنین «نبرد خلیج فارس ۲» را به عنوان آخرین ساخته سینمای خود، نخستین انیمیشن رئال سینمای ایران معرفی کرد و گفت: این انیمیشن داستان نبرد دریایی نیروی دریایی سپاه با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس تصویر می‌شود و در واقع تصویرگر قدرت نظامی جمهوری اسلامی است.
کارگردان و سازنده انیمیشن «راشل کوری 1 و 2» ادامه داد: مدل جنگاوری که در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود، مشابه مدل فرماندهی سردار قاسم سلیمانی است که در نهایت شکست دشمن را رقم خواهد زد.
وی با اشاره به اینکه انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۲» با برخورداری از کمترین بودجه و امکانات، مراحل تولید خود را به پایان رسانده است، اظهار کرد: این فیلم بلند پویانمایی در مدت زمان 70 دقیقه و با همکاری حدود 10 نفر عوامل اجرایی تولید شد و احتمالاً در نیمه نخست سال 95 اکران خواهد شد.


منبع : خبرگزاری بسیج 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام بینندگان عزیز ایران عالی بازی کردید من امیرحافظ رحیمی هستم
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
عالی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: