تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۶۷۳
تعداد بازدید: ۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
مدیرعامل موسسه رده بندی KR کره جنوبی و عضو تیم همکاری بین دولت ایران و کره : بیش از 100 شرکت کره جنوبی علاقه مند و مصمم که عمدتا شرکتهایی با تکنولوژی بالا هستند در ایران حضور دارند و پیش بینی می کنم روابط ایران و کره توسعه و پیش از پیش ادامه پیدا کند.
به گزارش مارین نیوز، دکتر پارک مدیرعامل موسسه رده بندی KR کره جنوبی و عضو تیم همکاری بین دولت ایران و کره ضمن ابراز خرسندی از همکاری با موسسه رده بندی ایرانیان ICS هدف از تاسیس شرکت مشترک میان موسسه رده بندی ایرانیان و KR کره جنوبی را توسعه ظرفیتها و خدمات رده بندی از بخش دریایی به سایر بخشهای نفت و گاز و همچنین سایر صنایع است و ابراز امیدواری کرد بتوانیم در بخش آموزش و سایر خدمات مشترک، منجمله همکاری ها در خصوص بازرسی کشتی ها را توسعه دهیم. 
وی در خصوص تاریخچه همکاری موسسه رده بندی کره با ایران گفت : همکاری موسسه رده بندی کره KR با ایران از سال 2009 شکل گرفت و تا کنون ادامه دارد. تمام مطالعات و بازرسی ها در ایران با کمک موسسه رده بندی ایرانیان انجام و از این همکاری بسیار خوشحال و راضی هستیم و امیدواریم که در آینده همکاری به همین شدت توسعه و ادامه داشته باشد. 
پارک گفت : امیدواریم این همکاری که در زمینه آموزشی و بازررسی و خدمات رسانی به جامعه دریایی ایران بوده نهایتا منجر به عضویت موسسه رده بندی ایرانیان در آیاکس شود. 
وی افزود : موسسه رده بندی کره از سال 2010 که تحریم ها در حال شکل گیری بود در ایران ماند و تا کنون این همکاری ادامه دارد. 

اهداف موافقت نامه توسعه همکاری 
دکتر پارک در خصوص موافقت نامه توسعه همکاریهای مشترک موسسه رده بندی کره جنوبی و ایرانیان بیان کرد : این همکاری ها مشترک شامل تضمین تکنولوژی که در موسسات رده بندی خدماتی مثل بازرسی، صدور انواع گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت، تایید طرح ها، نقشه جات، مدارک فنی،  مشاوره ها و خدمات فنی، خدمات آموزش و تحقیقات و سایر خدمات دانش بنیان که کلیه صنایع ساحلی و فراساحلی و تمامی محصولات و خدمات صنعتی دیگر است که می تواند موضوع فعالیت این شرکت قرار گرفته شود. 
وی اضافه کرد : همچنین سیستم های مدیریت دیگری مثل سلامت محیط زیست، بهداشت کار، حوزه انرژی و امنیت به عنوان مقوله هایی و بخشی از کیفیت در تضمین خدمات و محصولات توسط این موسسه شکل می گیرد. 
وی گفت : خدمات این همکاری، ساماندهی و توسعه تولیدات و خدمات و انتقال تکنولوژی را در بر دارد و این خدمات نه تنها مورد استقاده صاحبان مراکز تولیدی و خدماتی و بهره برداری قرار خواهد گرفت بلکه می تواند مورد استقاده شرکتهای بیمه، دولت ها در زمان انتقال تکنولوژی به عنوان کارشناس مستقل باشد و امیدرواریم به بتوانیم به تمام جامعه دریایی با همکاری موسسه ایرانیان خدمت کنیم. 

عضویت موسسه رده بندی ایرانیان در IACS 
مدیرعامل موسسه رده بندی KR کره جنوبی در خصوص عضویت موسسه رده بندی ایرانیان در IACS گفت : برای این امر در IACS مشکل خاصی پیش بینی نمی شود ولی باید نیازمندیهای عضویت مرحله به مرحله طی شود، بنابراین موسسه ایرانیان برای طی این مراحل باید سخت کار کند تا هر چه سریعتر عضو این موسسه شود. 
به عنوان مثال یکی از قوانینی که وجود دارد تدوین قوانینی مخصوص به خود موسسه رده بندی ایران می باشد که از طریق KR به این موسسه واگذار شده است. در این ارتباط ما در کنار ICS  هستیم و با هم به این صمت حرکت خواهیم کرد. 
وی افزود : موسسه رده بندی ایرانیان 90% این فرایند را طی کرده و زمان بندی برای 10% مابقی لازم است، اما ایرانیان بیش از آن باید عضو انجمن موسسات رده بندی آسیایی ACS شود که این موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم در مجمع بعدی انجمن ACS  عضویت ICS  در این انجمن تثبیت شود. 

توسعه همکاری های بین ایران و کره 
دکتر پارک عضو تیم همکاری بین دولت ایران و کره در خصوص سفر رییس جمهور کره جنوبی به ایران گفت : کره جنوبی با بیش از 100 شرکت علاقه مند و مصمم که عمدتا شرکتهایی با تکنولوژی بالا هستند در ایران حضور دارند و پیش بینی می کنم روابط ایران و کره توسعه و پیش از پیش ادامه پیدا کند. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: