تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۶۸۳
تعداد بازدید: ۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
یك شركت فعال در زمینه نفت و گاز كره جنوبی با شركت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI)، دو یادداشت تفاهم برای توسعه و تكمیل فازهای پارس جنوبی امضا كرد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در حاشیه امضای این تفاهم نامه، گفت: این شركت كره ای در گذشته نیز در پروژه های صنعت نفت ایران فعالیت داشته است.
منصور معظمی با یادآوری اینكه شركت مدیریت طرح های صنعتی ایران در حال حاضر مدیریت فازهای 17 و 18 و همچنین فاز 14 پارس جنوبی را در اختیار دارد، گفت: همكاری شركت كره ای در پارس جنوبی، در بخش خشكی و دریاست اما بیشتر همكاری این شركت در بخش دریایی خواهد بود.
وی ضمن اعلام آمادگی برای همكاری، مشاركت و سرمایه گذاری در طرح های نفت و گاز و پتروشیمی گفت: در حال حاضر حجم قابل توجهی از فازهای در حال توسعه پارس جنوبی، توسط شركت مدیریت طرح های صنعتی ایران اجرا می شود.
به گزارش مارین نیوز، پارك گئون هی رئیس جمهوری كره جنوبی عصر یكشنبه وارد تهران شد. وی نخستین رئیس جمهوری كره جنوبی است كه از ایران دیدار می كند و هیاتی متشكل از 236 نفر از مسئولان و رئیسان بزرگترین شركت های كره ای و صاحبان صنایع بزرگ این كشور، وی را در این سفر سه روزه همراهی می كنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در مراسم استقبال رسمی همتای كره ای خود گفت: حجم روابط تجاری ایران و كره جنوبی اكنون 6 میلیارد دلار است و دو طرف تصمیم گرفته اند این میزان را به سطح سه برابری یعنی 18 میلیارد دلار افزایش بخشند.


منبع : ایرنا 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: