تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۷۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
سمینار فرصتهای توسعه فناوری و صنایع دریایی در استان هرمزگان به همت انجمن مهندسی دریایی ایران و به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف شناسایی آسیب ها و مشکلات صنعت دریایی کشور و ارائه روش ها و راهکارهای توسعه این صنعت مهم برگزار گردید.
سمینار فرصتهای توسعه فناوری و صنایع دریایی در استان هرمزگان به همت انجمن مهندسی دریایی ایران و به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف شناسایی آسیب ها و مشکلات صنعت دریایی کشور و ارائه روش ها و راهکارهای توسعه این صنعت مهم امروز پانزدهم اردیبهشت نودو پنج در استان هرمزگان برگزار گردید.
به گزارش مارین نیوز، دکتر محمدسعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی با اشاره به لزوم بررسی وضعیت و مشکلات توسعه صنایع دریایی کشور و ضرورت توسعه دریایی به خصوص در استان هرمزگان، تاکید کرد: هم افزایی و همکاری ارگان ها و نهادهای خصوصی دولتی در توسعه ظرفیت های دریایی استانها باید در اولویت قرار گیرد.
در این سمینار مشاور استاندار هرمزگان، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و برخی دیگر از مسئولین مرتبط حضور داشتند.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: