تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۸۶۸
تعداد بازدید: ۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مدیرعامل ایزوایکو از آمادگی ایران برای ساخت تجهیزات مورد نیاز توسعه پروژه‌های نفتی و گازی عمان در دریا خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، حمید رضائیان اصل مدیر عامل ایزوایکو صبح امروز در حاشیه بازدید یک هیات عمانی از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران اظهار داشت: توانمندی‌های ایران در زمینه توسعه فعالیت‌های حوزه نفت و گاز و به خصوص ساخت سکوهای نفتی و گازی و تعمیر سکوهای حفاری موجب شده تا این دانش در کشور تا حدود زیادی بومی شود.
وی افزود: تاکنون پروژه‌های مختلفی در زمینه ساخت و تعمیر سکوهای گازی پارس جنوبی و تعمیر و نگهداری آنها در ایزوایکو به انجام رسیده و عمده این اقدامات به واسطه توان بالای علمی و فنی نیروهای متخصص ایرانی است.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران خاطرنشان کرد: همه مراحل ساخت و نصب سکوهای گازی و نفتی در ایزوایکو قابل انجام است و ظرفیت منحصربه‌فرد نیروهای انسانی متعهد و حرفه‌ای این مجتمع، امکان اجرای هر پروژه دریایی را فراهم آورده است.
رضائیان اصل خاطرنشان کرد: همکاری‌های فنی و تخصصی ایزوایکو با شرکت‌های صاحب نام جهان در زمینه‌ صنایع دریایی موجب رشد دانش تکنیکی در این بخش شده و این روند با جدیت در حال پیگیری است.
وی با اعلام آمادگی ایران برای همکاری‌ با عمانی‌ها در زمینه ساخت سکوهای نفتی و گازی اظهار داشت: نزدیکی هرمزگان با کشور عمان به لحاظ بعد مسافت و ارتباط خوب میان دو کشور و افق روشن ارتباط میان ایران و عمان امکان همکاری در این زمینه را فراهم آورده و انگیزه مناسب در هر دو طرف برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف وجود دارد.
اعضای هیات عمانی طی بازدید از شرکت‌های مختلف تابعه ایزوایکو نظیر شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس، عظیم گسترش هرمز، ندیم گسترش خلیج فارس و بحر گستر هرمز با روند ساخت و تعمیر سکوهای گازی و ساخت و تعمیر کشتی در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف آشنا شدند.

منبع : فارس 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: