تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۸۷۱
تعداد بازدید: ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کشتیرانی CMA CGM فرانسه در تلاش برای ارتقاء خدمات این شرکت در مسیرهای اروپای شمالی-آسیا است.
به گزارش مارین نیوز، تغییرات جدید در دوخط کشتیرانی آسیا-فرانسه (1 French Asia Line (FAL ) و( French Asia Line (FAL 2 3) و از سرگیری دوباره خط سرویس دهی 7 French Asia Line از ژوئن ماه سال جاری، از جمله طرح های جدید کشتیرانی CMA CGM فرانسه برای ارتقا بخشی به خدماتش در مسیر اروپای شمال -آسیا است.
در این راستا، کشتیرانی CMA CGM فرانسه در بندر جبل علی امارات با استفاده از خط کشتیرانی آسیا-فرانسه 1 پهلو خواهد گرفت و پس از یک توقف مختصر در بندر هنگ کنگ، سفری به آسیا از طریق بندر Cape of Good Hope را نیز تجربه می کند.
کشتیرانی CMA CGM فرانسه، راه اندازی دوباره خط FAL7، را به عنوان بخش دیگری از طرح ارتقا بخشی سرویس دهی اش ،موردتایید قرار داده است.  
FAL7 که یک سرویس دهی مستقیم بین چین و اروپای شمالی را ایجاد می کند، با بارگیری از بندر روتردام در هشتم ژوئن سال جاری حرکتش را آغاز و در بنادرGdansk لهستان و Gothenburg سودان، پهلو خواهد گرفت.
یکی از مقامات کشتیرانی CMA CGM فرانسه گفت: تغییرات اعمال شده در سرویس های جدید، بخشی از تلاش مستمر برای فراهم کردن سرویس دهی  مطمئن و با کیفیت بالا در یک محیط پیچیده دریایی، به شمار می آید.

منبع : تین نیوز


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: