تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۹۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
با هدف ارتقای جایگاه آموزش و پژوهش دریایی در دانشگاه های کشور، کتاب روش های بهبود فعالیت های دریایی در دانشگاه ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور منتشر شد.
به گزارش مارین نیوز، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی معاونت علمی ‎و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف پایش وضعیت فعالیت های دریایی در دانشگاه های کشور و استخراج چالشها و مشکلات موجود و ارایه پیشنهادات اجرایی در جهت بهبود این مشکلات،  کتاب «روش های بهبود فعالیت های دریایی در دانشگاه ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور» را منتشر کرد.
سجاد ویسی دبیر کارگروه توسعه فناوری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی در ارتباط با انتشار این کتاب گفت : پس از برگزاری جلسات¬هم اندیشی با حضور نمایندگان وزرات علوم و ستاد  بهبود جایگاه دریا به عنوان یک حوزه استراتژیک در سیستم آموزش عالی کشور در دستور کار دبیرخانه مشترک قرار گرفت.
وی افزود: در کتاب "روش های بهبود فعالیت های دریایی در دانشگاه ها و مراکز علمی –پژوهشی کشور" ابتدا با همکاری دانشگاه ها ی دریایی، آمارو اطلاعات ی نظیر تعداد پذیرش دانشجویان رشته های دریایی و اعضای هیئت علمی فعال استخراج گردید. سپس با برگزاری جلسات و پانل های خبرگی چالش ها، نقاط قوت ،ضعف و ظرفیت های آموزش و پژوهشی حوزه های مختلف دریا  به دست آمد. در ادامه با جمع یندی اطلاعات به دست آمده پیشنهادات اجرایی به منظور ارتقای وضعیت پژوهش و آموزش  در حوزه دریا ارائه شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: