تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۹۱۶
تعداد بازدید: ۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
مشکل صیادان مرتفع شده و از این به بعد صیادان هندیجانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی به دریا سفر کنند
به گزارش مارین نیوز، سید مهران رفیعی فرماندار هندیجان گفت: مشکل صیادان مرتفع شده و از این به بعد صیادان هندیجانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی به دریا سفر کنند.
فرماندار هندیجان اظهار داشت: با جلسات مکرر با مسئولین دریابانی و استانداری خوزستان و بیان مشکلات صیادان زحمتکش بندرهندیجان توانستیم مشکل پیش آمده را حل کرده و مشکلات تردد صیادان را مرتفع کنیم.
وی افزود: با توجه به رایزنی‌های اخیر با مسئولین ذیربط به ویژه فرمانداران ماهشهر، شادگان و آبادان توانستیم این موضوع را موردبحث و گفت‌وگو قرارداده و در نهایت با همکاری یگان دریابانی و موافقت آن‌ها مشکل صیادان دارای شناور سبک اخذ شد و از امروز آن‌ها مشکل تردد ندارند.
رفیعی ادامه داد: به علت ازدیاد صیادان و کمبود آبزیان در بندر بحرکان و خور موسی و سواحل بندر هندیجان ما باید به فکر شغل جایگزین دیگری باشیم و بهترین جایگزین پرورش آبزیان (ماهی و میگو) است تا شغل و امنیت غذای مردم شهرستان بندر هندیجان تأمین گردد.
وی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان استان خوزستان و شهرستان هندیجان به خصوص امام‌جمعه، شورای تأمین و فرمانده دریابانی استان و شهرستان هندیجان و از خود صیادان محترم تشکر و قدردانی می‌کنم که در این مدت با صبر و حوصله و مشاوره‌های فراوان ما را یاری کرده‌اند از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در جهت پوشش دقیق و سریع اخبار تشکر و قدردانی می‌کنم.
در هفته‌ای که گذشت به دلیل ممانعتی که از حضور صیادان هندیجانی در دریا برای صید شده بود این افراد در چند نوبت در مقابل فرمانداری هندیجان اقدام تجمع کرده بودند که با پیگیری رسانه ای تسنیم و گزارش های متعدد خبرنگار تسنیم در بندرهندیجان و همکاری مسولان مربوطه مشکل این قشر زحمتکش نیز مرتفع شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: