تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۰۲۱
تعداد بازدید: ۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
ایران همچنین در تلاش برای رقابت با همتایان بین المللی و بازگشت ارتباطات حمل و نقل به دوران قبل از تحریم ها، اوایل آپریل 2016 طرحی را برای تزریق 2.5 میلیارد دلار برای بروزرسانی ناوگان نفتکش خود به انجام رساند.
به گزارش مارین نیوز  به نقل از World Maritime News، با وجود اینکه ایران، صادرات LPG به ژاپن را قطع کرده است، میزان عرضه LPG کشور  نشان می دهد همچنان مشتری های زیادی خواهان  خرید LPG از ایران هستند.
بنابر گفته دکتر احمد مهدوی دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی میزان تقاضای مشتری های LPG بیش از میزان عرضه این  فراورده از سوی ایران است. 
مهدوی با اشاره به اینکه میزان عرضه LPG نشان می دهد مشکلات بیمه و  تامین کشتی های حامل نسبتا حل شده است، افزود: «مانع اصلی بر سر راه عرضه صادرات گاز مایع، تامین کشتی بود که برخی خریداران با استفاده از حامل های LPG خود این مسئله را حل کردند.»
ایران همچنین در تلاش برای رقابت با همتایان بین المللی و بازگشت ارتباطات حمل و نقل به دوران قبل از تحریم ها، اوایل آپریل 2016 طرحی را برای تزریق 2.5 میلیارد دلار  برای بروزرسانی ناوگان نفتکش خود به انجام رساند. 
اواسط ماه می امسال نیز قرارداد سفارشات 2.4 میلیارد دلاری با کشتی سازان کره ای منعقد کرد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی (IRISL) و شرکت نفت فلات قاره ایران (IOOC) ضمن توافق اولیه با کشتی سازهای کره ای، اعلام کردند: « یاردهای کره ای ساخت کشتی ها را در 2018 و 2019 آغاز خواهند کرد.»شرکت های ایرانی  همچنین برای امن کردن تامین فاینانس قراردادها تلاش می کنند. این قراردادها بخش از طرح های ایران برای مدرنیزه کردن داک یاردهای قدیمی برای ساخت کشتی های بزرگ است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: