تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۰۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
مدیر صنایع دریایی مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری : یکی از مشکلات و مسائل این صنعت توجه نمودن به قیمت و زمان تمام شده محصولات است که این مسئله با مدیریت صحیح حل می شود.
به گزارش مارین نیوز، حسن قمشی مدیر صنایع دریایی مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری در حاشیه ضیافت افطاری انجمن مهندسی دریایی ایران در خصوص آینده صنعت دریایی ایران در دورانی که درهای بازارهای جهانی به روی ایران باز شده فضای رشد و توسعه صنایع دریایی را مناسب ارزیابی کرد و گفت : البته این موضوع بستگی به عملکرد صنایع دریایی دارد و اگر بتواند از این فضا برای جلب نظر متقاضیان و حضور در بازارهای بین المللی استفاده کند افق پیش رو خوب خواهد بود. 
قمشی در ادامه افزود : اولین و مهمترین مسئله از مشکلات و مسائل این صنعت مدیریت می باشد و دومین مورد توجه نمودن به قیمت و زمان تمام شده محصولات دریایی در ایران می باشد که این مسئله با مدیریت صحیح حل می شود. 
وی توجه به بازارهای بین المللی و حضور جدی در این بازارها را مهم عنوان کرد و گفت : باید از ابزار لازم در این خصوص استفاده گردد، هجدهمین همایش و نمایشگاه صنایع ابزار مناسبی می باشد که باید هدف گذاری گردد. 
حسن قمشی در پایان نقش رسانه ها را در فضاسازی به نفع صنعتگران در حوزه دریا بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف نمود.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: