تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۰۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
قائم مقام شرکت کشتی سازی اروندان : مشکلات صنایع دریایی فراوان می باشد و می توان به موارد زیادی از جمله عدم اعلام نیازمندیهای کارفرمایان یکی از مشکلات صنایع دریایی اشاره نمود.
به گزارش مارین نیوز، حسن بابایی قائم مقام شرکت کشتی سازی اروندان در خصوص مشکلات صنایع دریایی در دوران پسا تحریم گفت : مشکلات صنایع دریایی فراوان می باشد ولی بخش اعظم مشکلات و مسائل را در چند بخش می توان توصیف نمود. اولین مسئه واردات شناورهای کوچک و دست دوم در کشور، دومین نبود استراتژی قوی در توسعه این صنعت، سومین عدم تامین مالی مناسب که با ویژگیهای صنایع دریایی همخوانی داشته باشد، چهارمین عدم اجرای مفاد قانون توسعه صنایع دریایی، پنجمین نبود آمار نیازمندیهای کوتاه مدت و بلند مدت کارفرمایان می باشد. 
بابایی برنامه های فرهنگی و انجمنی را درشرایط جدید تاثیر گذار دانست و برای مثال برنامه های انجمن مهندسی دریایی ایران از قبیل برگزاری 17 همایش و نمایشگاه، 6 دوره برگزاری همایش فراساحل، جشنواره دانش آموزی دریا، مسابقات شناورهای هوشمند و موتوری، انتشار نشریات علمی پژوهشی، خبری و ... را در این خصوص مثبت ارزیابی کرد. 
وی در خصوص همایش هجدهم صنایع دریایی گفت : باید سعی گردد در این همایش به غیر از توان صنعت کشتی سازی کشور، به موضوع توان تولید داخلی قطعات و تجهیزات شناورها نیز پرداخته شود.  


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
2
به این مدیر عزیز باید خاطر نشان کرد که قبل از ارتقا کشتی سازی و تولید قطعه بایستی از ظرفیت بسیار بالای کاری در حوزه تعمیرات شناورهای بخصوص اقیانوس پیما که دارای پتانسیل زیادی در جهت اشتغال زایی و کسب درآمد سرشار است غافل نشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
2
کشتی ناقص الخلقه فهیم مظهر کشتی سازی که در حال پوسیدگی در کنار اسکله ایزایکو میباشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: