تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۰۷۳
تعداد بازدید: ۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
دبیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از استقبال کم نظیر شرکتهای فعال دریایی خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، پیمان مسعودزاده در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی و خبری همایش صنایع دریایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در دبیرخانه نمایشگاه، مراحل ثبت نام از شرکتهای خارجی برای حضور در این رویداد بین المللی ادامه دارد و پیش بینی می شود ظرفیت نمایشگاه زودتر از برنامه زمانبندی تکمیل گردد.
دبیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی همچنین با اشاره به حضور شرکتهای خارجی حوزه گردشگری در نمایشگاه از همه شرکتهای ایرانی فعال در عرصه گردشگری و ساخت شناورهای تفریحی برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی کیش دعوت کرد و گفت: همه سازندگان شناورهای تفریحی و شرکتهای گردشگری دریایی برای حضور در این نمایشگاه تا 15 شهریور فرصت دارند مشخصات شناورهای خود را که مایل هستند در حاشیه نمایشگاه به نمایش درآید، بصورت کتبی به دبیرخانه نمایشگاه ارائه دهند.
مهندس مسعود زاده در ادامه از نامگذاری سومین روز نمایشگاه با عنوان روز گردشگری دریایی خبر داد و اعلام کرد : با توجه به اینکه جزیره کیش به عنوان مرکز نمونه گردشگری دریایی معرفی شده طی جلسه ای که با معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش داشتیم روز پنجشنبه 29 مهرماه به عنوان روز گردشگری دریایی انتخاب شد و به همین دلیل در برنامه ریزی های انجام شده، تور ویژه گردشگری برای میهمانان و شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
دبیر نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در پایان با اعلام آمادگی برای حضور شرکتهای فعال داخلی در عرصه دریایی و دریانوردی گفت: با توجه به مصوبات جلسه ستاد اجرایی، شرکتهای غیر عضو انجمن مهندسی دریایی که در نمایشگاه دارند هم می توانند با پرداخت 50 درصد هزینه حضور در همایش، در این رویداد علمی شرکت کنند.
لازم به ذکر است طبق روال سالهای گذشته مدیران عامل اعضای حقوقی عضو انجمن مهندسی دریایی بدون پرداخت هزینه در همایش صنایع دریایی دعوت میگردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: