تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۱۷۱
تعداد بازدید: ۱۳۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
رییس صندوق حمایت از صنایع دریایی امروز در بازدید از صنایع شناورسازی اروندان، شهید موسوی و شناورسازان اروند گفت: با توسعه صنعت شناورسازی در استانها می توانیم از حمایتهای صندوق توسعه شناورها اعتبار جذب کنیم.
به گزارش مارین نیوز، مهرداد مظفری با اشاره به سیصد میلیون دلار اعتبار شناورسازی در کشتی سازی اروندان افزود: با توجه به اینکه این شرکت قادر است یکی از با کیفیت ترین و سخت ترین شناورهای آلومینیومی را بسازد بخشی از اعتبارات این صندوق به سمت ساخت شناورهای آلومینیومی سوق داده می شود.
رییس صندوق حمایت از صنایع دریایی هدف سفر را سرمایه گذاری برای توسعه صنعت شناورسازی در جنوب کشور اعلام کرد و گفت: توسعه شناورهای رستورانی در دریا از دیگر برنامه های این صندوق است.
نخستین نمونه شناورهای رستورانی هم اکنون با هفتاد درصد پیشرفت در شرکت کشتی سازی شهید موسوی خرمشهر در حال ساخت است.
 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مدیر کشتی ساز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
1
سرمایه گذاری در شرکتی که مدیریت فاقد هرگونه تخصص در صنایع دریایی است نه تنها هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت که قطعا حیف و میل بیت والمال و متضرر نمودن سرمایه گذار را در بردارد. بهتر است ابتدا سوء مدیریت این شرکت برطرف گردد و یک تیم کارآمد متخصص که آشنایی کامل به صنایع دریایی دارند تشکیل گردد و سپس اقدام به ارایه تسهیلات نمود. با تشکر
صنایع دریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
1
بنده به عنوان یک سرمایه گذار از شما می پرسم که چگونه تضمین می کنید که در شرکتی که مدیر عامل آن تجارب کافی ندارند از عهده ساخت شناور برآید. لطفا چنین مسائل بزرگی را شوخی نپندارید.
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
0
حیف و میل زمانی رخ داد که مدیران به قول شما متخصص وام شناورها را گرفتند و خوردند و بردند.
طی 8 سال آن مدیران به قول شما متخصص حتی نتوانستند پروژه های قبلی را تکمیل و آب اندازی کنند ولی در مدیریت فعلی بیش از 70 درصد پروژه ها تکمیل و آب اندازی شد.
از تخصص مدیرات قبلی فقط باید گفت که شرکت کشتی سازی اروندان را نزدیک به 2 سال به تعطیلی کشاندند و کوهی از بدهی و بی اعتباری برایش به جا گذاشتند. که البته این اقدامات هم تخصص می خواهد که آن دوستان داشتند.
ولی خدا رو شکر اکنون دوباره اعتماد به اروندان بازگشته و این شرکت مجددا در ریل قرار گرفته است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: