تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
در پی راه اندازی پایگاه اطلاعات دریایی ایران(imarine) اطلاعات در خصوص محصولات دریایی در سایت بارگذاری خواهد شد تا بتوانیم شاهد رونق بازار دریایی در آینده ایی نزدیک باشیم.
به گزارش مارین نیوز، بهنام رضایی دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی معاونت علمی مهم ترین اهداف راهبری این پایگاه را حرکت در سه حوزه تعاملی، جامع و کاربردی دانست و گفت : با این سه هدف راهبری میتوان این پایگاه جامع را مناسب مدیران رده بالا و میانی، صاحبان صنعت و اقشار تحصیل کرده دانشگاهی و دانشجویان بر شمرد.
وی افزود: بارگزاری اطلاعات تمامی شرکت ها و محصولات دریایی در سایت imarine از اقداماتی است که به انجام خواهد رسید و در پی این اقدام شاهد رونق دریایی در کشور خواهیم بود. 
دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنایع دانش بنیان دریایی در خصوص ضرورت یکپارچه سازی اطلاعات دریایی گفت : دغدغه ارتقاء نقش صنایع دریایی ایران در کشور و کشورهای منطقه و حتی سایر کشورهای دنیا از سالها پیش ایجاد شده است و وجود چنین سایتی می تواند جایگاه این صنعت مهم را بهبود بخشد.
رضایی با اشاره به سایت های تشکیل دهنده این پایگاه اطلاعاتی گفت: پایگاه اطلاع رسانی محصولات و تجهیزات دریایی، پایگاه اطلاع رسانی مشاغل و فناوری های دریایی،  تالار گفتمان دریایی، پایگاه اطلاعات شرکت ها و حمایت ها و مناقصات حوزه دریا همچنین پایگاه داده های دریایی و بانک های اطلاعاتی از جمله سایت های تشکیل شده در این پایگاه اطلاع رسانی هستند. 
لازم به ذکر است پایگاه اطلاعات دریایی ایران(imarine) به همت ستاد توسعه دریایی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و انجمن مهندسی دریایی ایران راه اندازی و در اختیار  عموم قرار گرفته است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: