تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۰۷
تعداد بازدید: ۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به ظرفیت بالای صنایع نفت و گاز در کشور، گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه خلیج فارس برای سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت نفت و گاز است.
به گزارش مارین نیوز، سید پیروز موسوی اظهار کرد: ایران ظرفیت‌های مطلوبی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارد که فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم کرده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: از این پس همه ظرفیت‌های موجود در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه رشد، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور برای افزایش سرمایه‌گذاری ازسوی بخش خصوصی و جذب حداکثری سرمایه‌های خارجی استفاده می شود.
موسوی با اشاره به این که اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد انگیزه در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌صورت شفاف در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار داده خواهد شد گفت: آب‌راهه خلیج‌فارس امن‌ترین کریدور حمل و نقل دریایی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، وی با قدردانی از مرزبانان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در دریاها و مرزهای آبی کشور افزود: ظرفیت‌های موجود در تاسیسات نفتی، پایانه‌ و مخازن نفتی تحت مدیریت این شرکت افزایش یافته و بهسازی شده است.

منبع : شانا


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
آقای مدیر تهران نشسته که میگی : ایران امن ترین نقطه برای سرمایه گذاری در زمینه نفت و گاز است . یه سری به خرمشهر زده ایی ؟. مسجد سلیمان چی ؟. آبادان . ؟
و به سر مایه گذار دقیقا آدرس میدی نفت و گاز ؟ یعنی این کشور در زمینه های دیگر برای سرمایه گذاری امن نیست ؟ مردیم از این نام نفت. ! یه روز قرار بود روی سفره مردم بیاد .که شد کارتی . حالا بیایند سرمایه گذاری کنند لابد باید بریزیم توی بطری های شیشه ایی و برای دکور بزاریم روی طاقچه و بعد به بچه هامون بگیم ما یه روزی این ماده را داشتیم که بهش می گفتند نفت . یا طلای سیاه . که روزگار ما را سیاه کرد . اما مثلا کشور ژاپن این ماده را نداشت آمدند از ما خریدند و بردند از همین یه دونه نفت صدتا ماده دیگه درست کردند بعدش اون 99 تا را با چند برابر قیمت به ما فروختند حالا اونها پرادو سوار می شوند و ما پرایدو . چون اونها چشم هاشونه اینقدر ریز کردند که به اون 99 تا برسند شدند چشم بادامی ولی ما چشم هامون باز کردیم دیدیم بر خوان نعمت نشسته ایم و شدیم چشم ابرو مشکی .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: