تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۱۷
تعداد بازدید: ۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
عضو كمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این كه انتظار ویژه از دولت این است كه برای برطرف كردن قاچاق از مبادی رسمی تلاش ویژه ای داشته باشد گفت: بخش عمده‌ای از قاچاق از بنادر و گمركات انجام می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، اكبر كریمی نماینده اراك درباره خبر كشف بزرگترین محموله قاچاق در بندرعباس گفت: در رابطه با قاچاق از مبادی رسمی كشور باید اذعان كرد كه موضوع قاچاق یكی از مسائل اصلی كشور است و این حجم بالای قاچاق قطعا خسارات جبران ناپذیری برای تولید داخلی و اقتصاد كشور به همراه دارد.
وی افزود، حجم بسیار بالای قاچاق كه رقم آن بیش از 25 میلیارد دلار در سال ذكر می‌شود، منجر به از بین رفتن حجم عمده‌ای از درآمدهای دولتی می‌شود، كه باید به طور خاص بدان پرداخته شود.
عضو كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه در وضعیت موجود شاهد هستیم كه بخش عمده‌ای از قاچاق از بنادر و گمركات انجام می‌شود و قطعا در این خصوص افراد و عناصر فاسدی كه در گمركات و سازمان بنادر فعال هستند در این اقدام غیر قانونی مشاركت دارند و از دولت یك انتظار فوری هست تا تلاش ویژه‌ای در جهت بر طرف كردن ورود كالای قاچاق از مبادی رسمی داشته باشد.
كریمی ادامه داد، از مسیر رسمی بنادر و گمركات كشور نباید كالای قاچاق وارد كشور شود. از دولت می‌خواهیم نظارت بر این گلوگاه‌ها را افزایش داده و بدون هیچ مسامحه‌ای با عناصری كه در این فساد دخیل هستند برخورد قاطع صورت بگیرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
هر چه بگندد نمکش می زنند وای ز روزی که بگندد نمک
یعنی اینقدر شوره که ... عضو کمسیون اقتصادی مجلس میاد میگه : اقایون جمع کنید ؟ یه زمانی یه کلمه بود که اسمش بود خجالت . اون هم برای چی بکار می رفت برای آنکه بزرگتر از خودت را ببینی و سلام نگی .یا بزرگتر سر پا باشه و کوچکتر نشسته باشه و پاهاش را دراز کرده . .علی الظاهر شرم خورده شده و حیا هم قورت داده شده . روز روشن . معبر قانونی . پرداخت رشوه . وجود افراد فاسد . و قاچاق کالا . نه بابا ! امکان نداره حتما چند نفر کوله بر بوده یا چتر باز وگرنه نداریم . نه نمیشه مگراینکه ........
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: