تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۳۲
تعداد بازدید: ۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به منظور ارتقاء توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی و آزمایش تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق موجود، یک عملیات مانور در محوطه بندر شهید باهنر اجرایی شد.
به گزارش مارین نیوز، محمد محسنی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی و آزمایش تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق موجود، یک عملیات مانور در محوطه بندر شهید باهنر اجرایی شد.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر افزود: یک روز قبل از برگزاری مانور اصلی، به منظور اطمینان از عملکرد تجهیزات اطفاء حریق و آمادگی و هماهنگی نیروهای عملیاتی جلسه هماهنگی تیم دست اندرکار و همچنین سناریو "پیش مانور" در محل حادثه فرضی برگزار شد.


محسنی اضافه کرد: مانور اصلی عملیات اطفاء حریق با ارتباط برج کنترل بندر با ایستگاه آتش نشانی، پاسگاه گارد، محیط زیست و امور دریایی، وقوع آتش سوزی بر روی موتورلنج چوبی در محل اسکله 6 بندر اعلام شد و بلافاصله، مامورین گارد به محل اعزام و ضمن مسدود نمودن مسیرهای منتهی به موقعیت سانحه، مسیر تردد خودروهای آتش نشانی را بازگشایی کردند.
وی خاطرنشان کرد : در ادامه  عملیات اطفاء  با استقرار سه خودرو اطفاء حریق سبک و سنگین و با حضور 16 نفر از نیروهای اتش نشان انجام شد.
محمد محسنی در پایان گفت: پس از اطفای حریق شناور، 5 نفر از نیروهای آتش نشانی، با لباس عملیاتی و کپسول تنفسی وارد شناور شده و از موفقیت عملیات، اطمینان حاصل کردند.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: