تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
قائم مقام مدیر عامل شرکت بحر گسترش هرمز از پهلوگیری سکوی حفاری دریایی پاسارگاد 100 برای تعمیر در اسکله ویژه شرکت ایزو ایکو امروز در بندرعباس خبرداد و گفت: این سکو توان حفر 16 چاه را همزمان تا شش هزار متر زیر بستر دریا دارد.
به گزارش مارین نیوز، مهدی رمضانی با بیان اینکه سکوی حفاری دریایی پاسار گاد 100 با 10 هزارتن وزن و ارتفاع 120 متر در مدت دو ماه تعمیر می‌شود، افزود: این سکو را 120 متخصص ایرانی تعمیر و برای انجام حفاری در میادین نفتی خلیج فارس آماده‌سازی می‌کنند.
قائم مقام مدیر عامل شرکت بحر گسترش هرمز افزود : کیفیت و قیمت ارزان‌تر تعمیرات در بندرعباس سبب شده تا رغبت مالکان شناورها و سازه‌های فراساحلی و دریایی برای سفارش کار در داخل کشور بیشتر از گذشته شود.
رمضانی با بیان اینکه شرکت حفاری استوان کیش زیر مجموعه بانک پاسارگاد مالک سکوی حفاری دریایی پاسارگاد 100 است، بیان کرد: این شرکت یکی از شرکتهای فعال در حفر چاههای نفت و گاز در آبهای کشور است.
وی افزود: تعمیر این سکو در استان هرمزگان 25 درصد ارزانتر از دیگر نقاط جهان انجام می‌شود.
رمضانی با بیان اینکه دانش تعمیرات اساسی سکوهای حفاری دریایی در استان بومی است، اظهار کرد: دانش پیچیده و تخصصی تعمیرات اساسی و نیمه اساسی سکوهای حفاری دریایی در استان هرمزگان بومی است.
قائم مقام مدیر عامل شرکت بحر گسترش هرمز اضافه کرد: در دو سال گذشته پنج سکوی حفاری دریایی در این شرکت تعمیر شده است.

منبع : ایسنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: