تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: کشورمان دارای بهترین زیرساخت‌های علمی، انسانی و فنی در زمینه تعمیرات شناورهای دریایی در ابعاد و اندازه‌های مختلف است.
به گزارش مارین نیوز، حمید رضائیان اصل امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: صنعت کشتی‌سازی در جهان محدود به ساخت و تعمیر کشتی نیست، بلکه اغلب مجتمع‌های کشتی‌سازی در جهان به سمت و سوی توسعه دانش فنی و زیرساختی در زمینه تعمیر انواع شناورهای دریایی و سکوهای نفتی و گازی و حفاری حرکت‌ کرده‌اند و ایزوایکو نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان این که صنعت کشتی‌سازی دارای قابلیت‌های متنوعی در جهان متناسب با توان و ظرفیت‌های ساحلی کشورهاست، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای بهترین زیرساخت‌های علمی، انسانی و فنی در زمینه تعمیرات شناورهای دریایی در ابعاد و اندازه‌های مختلف است که روز به روز بر کیفیت و سطح دانش فنی این بخش افزوده می‌شود.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران از تبدیل شدن این مجتمع به یکی از مطرح‌ترین صنایع دریایی منطقه برای تعمیر شناورهای بزرگ خبر داد و گفت: توسعه توان صنعت کشتی‌سازی علاوه بر ایجاد اشتغال در زمینه‌های مختلف موجب رشد درآمدهای ملی نیز می‌شود که بر اهمیت این صنعت می‌افزاید.
رضائیان اصل ادامه داد: بسیاری از هیأت‌های خارجی پس از بازدید از مجتمع ایزوایکو از توانمندی‌ها و زیرساخت‌های موجود در این منطقه و قابلیت‌های نیروی انسانی موجود در آن متعجب می‌شوند و این نشانه رشد چشمگیر توان فنی کشورمان در این بخش است.
وی با اشاره به این که ایزوایکو موفق به شکست قیمت بازارهای منطقه در زمینه تعمیرات شده است، عنوان کرد: رشد توانایی‌های علمی، همراه ساختن تعهد در عمل و نیروی انسانی خلاق از جمله عواملی بوده که سبب ایجاد فرصت‌های خوب تعمیراتی در ایزوایکو شده است.
مدیرعامل ایزوایکو از کاهش چشمگیر زمان تعمیرات شناورها در این مجتمع از 45 روز به طور متوسط به ازای هر شناور به 10 تا 15 روز در شرایط فعلی به عنوان یک مؤفقیت چشمگیر یاد کرد و اظهار داشت: کیفیت تعمیرات نیز در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل به طور مداوم رو به افزایش است.
رضائیان اصل تصریح کرد: همکاری علمی و فنی در زمینه دانش کشتی‌سازی نیز با کشورهای مطرح دنیا در جریان است و برای این بخش برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم که در حال زمینه‌سازی برای اجرای آن هستیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کارناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
آقای وزیر، رئیس سازمان گسترش یا یک نفر مرد از هر ارگانی که باشد . لطفا" به داد کارگران کشتی سازی ایزوایکو برسید . فاجعه بزرگی در حال رخدادن است
پاسخ ها
سعید بهبد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
سلام، منظور از فاجعه چیه ؟ میشه واضحتر بگین تا همه متوجه بشن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: