تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
دومین نشست مشترک همکاری های ایران و کره در تاریخ چهارم و پنجم مردادماه نود و پنج در شهر بوسان کشور کره جنوبی برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، در دومین نشست مشترک همکاری های ایران و کره  هیاتی از متخصصان دریایی حضور داشته و به بررسی راهکارهای توسعه و اجرایی سازی همکاریهای مشترک در حوزه دریا پرداختند.
محمد سعید سیف، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی در مراسم فوق خلاصه ای از وضعیت توسعه فناوری و صنایع دریایی کشور را ارائه کرد. ایشان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دریایی کشور روشهای همکاری‌های فناورانه در حوزه دریا را معرفی نمود و از توسعه همکاریهای فناورانه و اجرایی سازی تفاهم نامه های منعقد شده ابراز امیدواری کرد.


اولین نشست مشترک با متخصصین دریایی کره جنوبی در اردیبهشت ماه سال جاری در تهران با عنوان همکاریهای مشترک ایران و کره جنوبی در دوران پسا تحریم برگذار شد و جمعی از متخصصان دریایی ایران با متخصصان کره ای وارد مذاکره شدند. 
جمعی از متخصصان دریایی ایران در اولین نشست مشترک با متخصصین دریایی کره جنوبی با متخصصان کره ای وارد مذاکره شدند. ماحصل این مذاکرات انعقاد چند تفاهم نامه همکاری مشترک با انستیتوی دریانوردی کره(KMI) ، MNU SURF R&D Center، موسسه تحقیقات کشتی و فراساحل کره در زمینه های زمینه های طراحی و تحلیل کشتی، طراحی سازه های فراساحلی، تاسیسات دریایی، فناوری آب های عمیق، انرژی های تجدیدپذیر دریایی، ربات های آبی و محیط زیست دریایی، زمینه های شیلات، لجستیک دریایی، حمل و نقل دریایی، بنادر و .... بوده است.
اولین نشست مشترک با متخصصین دریایی کره جنوبی در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 95 در تهران با عنوان همکاریهای مشترک ایران و کره جنوبی در دوران پسا تحریم برگذار شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: