تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۳۳۹
تعداد بازدید: ۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
ناوگان دریایی نفتکش ایران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان‌ های نفتکش جهان به سمت تامین کالاهای مصرفی از صنایع داخلی گام بر می دارد.
به گزارش مارین نیوز، دکتر علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران دیروز با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر ۳۰۰ قلم کالای مصرفی ناوگان از تولیدات داخل تامین می‎ شود.
وی با اشاره به آغاز اجرای فعالیت های مربوط به سیاست های اقتصاد مقاومتی از سال های گذشته در این شرکت گفت: بنا داریم این رقم را تا پایان سال به ۶٠٠ قلم برسانیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: شرکت ملی نفتکش ایران تامین منافع ملی کشور را وظیفه خود می‎ داند و تاکنون هم تلاش کرده است تا در راستای تحقق این امر هیچ خللی به صادرات نفت کشور وارد نشود.
به گفته وی، علاوه بر این در راستای توانمندسازی شرکت ‎های داخلی و ارتقاء توان صادراتی کشور، اقداماتی را در زمینه تولید روغن و روان کارهای دریایی در کشور آغاز کرده‎ایم که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.
صفایی به سیاست ایرانی کردن نیروی دریانورد شرکت ملی نفتکش ایران اشاره و تصریح کرد: جذب و به کارگیری جوانان ایرانی در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران یکی از اولویت‎های این شرکت است؛ بر این اساس تا سال ٩٧ تمامی نیروی دریانورد ما در رده افسری کاملا ایرانی خواهد شد. به گزارش خبرنگار ما، این شرکت با دارابودن بیش از ۴۲ سوپر تانکر( VLCC) بزرگترین ناوگان نفتکش جهان محسوب می شود که در تجارت متقابل، محموله‌های نفتی را برای برخی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان حمل می کند.

منبع : روزنامه اطلاعات 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: