تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۳۴۶
تعداد بازدید: ۱۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالانه انجمن مهندسی دریایی (نوبت دوم) فردا سه شنبه بیست و شش مرداد ماه 1395 برگزار می‏شود.
به گزارش مارین نیوز، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالانه انجمن مهندسی دریایی (نوبت دوم) فردا سه شنبه بیست و شش مرداد ماه 1395 برگزار می‏شود.
دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران با اعلام این مطلب ضمن مکاتباتی از اعضای حقیقی و نمایندگان اعضای حقوقی خود برای حضور در این مجمع دعوت کرد.
این مجامع از ساعت 16.30 تا 19.30 فردا سه شنبه بیست و شش مرداد ماه 1395 در سالن سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می‏شود.
در این دعوتنامه آمده است: با توجه به لزوم تصویب خط‌مشی سال آتی و انتخابات اعضای جدید هیأت مدیره، ضروری است پیشنهادات خود را در ارتباط با خط مشی پیشنهادی و نیز در صورت تمایل جهت کاندید شدن برای عضویت در هیأت مدیره دوره آتی را حداقل 10 روز قبل از تاریخ برگزاری جلسه مجمع به دبیرخانه انجمن ارسال فرمایید.

اعضای ارشد و عضو عادی انجمن مهندسی دریایی ایران حق کاندیداتوری برای هیأت مدیره این انجمن را دارا هستند و اعضای وابسته و نمایندگان اعضای حقوقی صرفا حق رأی دارند.
دعوت شدگان در صورت عدم حضور با تنظیم وکالتنامه می‏توانند یک نفر (عضو انجمن) را بعنوان نماینده خویش جهت حضور در مجمع معرفی کنند.
دستور جلسه مجمع عمومی فوق‏العاده انجمن مهندسی دریایی ایران (نوبت دوم) شامل «تغییر و اصلاح بندهایی از اساسنامه انجمن» است.
دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه انجمن (نوبت دوم) نیز شامل موارد ذیل است:
  1. گزارش بازرس و خزانه‌دار انجمن
  2. گزارش رئیس هیأت مدیره از فعاليت‌هاي يكساله انجمن
  3. گزارش مسئولین کمیته های تخصصی انجمن
  4. بررسي پيشنهادات و تصويب خط‌مشي یکسال آينده
  5. انتخاب اعضاء هيأت‌مديره و بازرسان
زمان: روز سه شنبه 95/5/26، مجمع عمومی فوق العاده ساعت 16/30 الی 17/30 و مجمع عمومی عادی ساعت 17/30 الی 19/30
مکان: تهران ، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک ملت، نبش خیابان جام جم، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی، طبقه همکف   



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
نتیجش چی شد؟
البرز
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
بعد از گذشت ۴ روز هنوز خبری از نتیجه انتخابات نیست!!
آیا رسالت خبرنگاری این است؟
در ادوار گذشته بلافاصله اسامی جدید اعلام شد ولی ایندفعه ظاهراْ قصدی برای اطلاع رسانی وجود ندارد!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: