تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۳۷۵
تعداد بازدید: ۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هیچ‌کدام از دستگیرشدگان کانتینرهای قاچاق ۲۱۰کانتینری کارمند سازمان بنادر و دریانوردی نیستند.
به گزارش مارین نیوز، محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که "سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دستگیری برخی کارکنان سازمان بنادر در ارتباط با قاچاق 210 کانتینر خبر داده" اظهار کرد:‌ هیچ‌کدام از دستگیرشدگان کانتینرهای قاچاق کارمند سازمان بنادر و دریانوردی نیستند.
وی تصریح کرد:‌ تا این لحظه هیچ کارمندی از سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با قاچاق کالا بازداشت نشده است.
ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر استان هرمزگان نیز 29 تیرماه امسال دراین‌باره به تسنیم گفته بود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هیچ‌کدام از کارکنان اداره بنادر و شرکتهای زیرمجموعه جزو دستگیر شدگان باند قاچاق کالا نیستند.
به گزارش مارین نیوز، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز در گفت‌وگو با تسنیم از دستگیری برخی کارکنان گمرک و سازمان بنادر در ارتباط با قاچاق 210 کانتینر خبر داد و افزود: در این پرونده 210کانتینری تعدادی از کارکنان درب خروج، ترخیص‌کاران و ارزیابان در پرونده دخیل بودند که دستگیر شدند و همچنین برخی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی و هم شرکتهای پیمانکار سازمان بنادر جزو دستگیرشدگان این پرونده هستند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوش خنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
2
راست میگه بنده خدا... کارمند نبوده اند... مدیران ارشد بوده اند...
گل آقا
|
United States
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
بنده خدا واقعا درست میگوید یا ترمینال های بندر فقط نقش انباردار کالا را دارا می باشند و کالای وارده بنا به اظهار وارد کننده آن و حمل کننده آن به گمرک اظهار میشود و به بندر البته برای سازمان بنادر مبنا وزن و تعداد است یعنی تعداد X کانتینر به شماره zخیلی هم لطف بکنن محتویات آن را مجمعل بنویسند . چون اولا کانتیر محتوی کالا پلمپ دارد و ثانیا این پلمپ توسط گمرک باز میشود و محتویات آن در هنگام تشریفات گمرکی توسط ارزیاب بررسی میگردد و هنگامخروج هم توسط درب خروج گمرک مورد باز رسی قرار میگیرد . بندر فقط نقش جابجایی و انبار داری کالا را بعهده دارد و بابت ورود آن قبض انبار صادر می کند و برای خروج آن هم به پروانه گمرکی استناد می کند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: