تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۴۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
معاون توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با تاکید به اختیار دادن تسهیلات و شناسایی فناوران و همچنین با ایجاد کارگروه ویژه به منظور شناسایی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌ها را تشویق به دانش بنیان شدن نمود.
 به گزارش مارین نیوز، علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی در جلسه شورای راهبری نقشه‌راه فناوری‌های دریایی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات بیان کرد : بیشترین ارگانهای درگیر در اسناد نقشه راه فناوری در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت است. 
وی تاکید داشت که باید با در اختیار دادن تسهیلات و شناسایی فناوران و همچنین با ایجاد کارگروه ویژه به منظور شناسایی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌ها را تشویق به دانش بنیان شدن کرد. 
وی با اشاره به تصویب 127 اقدام ملی در سند ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی گفت : اگر دستگاه‌های ذی‌نفع این اقدامات را در اولویت کاری خود قرار دهند و آن را در زمان مناسب در کارگروه مربوطه مورد بررسی و ارزیابی ما آماده برای اجرا قرار دهند. همچنین می بایست با اولویت بندی فناوری‌های موجود و شناسایی آنهایی که نیاز به سرمایه گذاری دارند آماده ورود به حوزه تجاری سازی شوند.

گفتنی است، سومین جلسه شورای راهبری اجرایی سازی نقشه راه فناوری‌های دریایی با حضور علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و محمد سعید سیف دبیر ستاد  توسعه فناوری و  صنایع دانش‌بنیان دریایی و جمعی از فعالان حوز دریا به منظور تشریح فرآیند اجرایی سازی تدوین نقشه راه فناوری‌های دریایی کشور و توسعه فناوری‌های اولویت‌دار دریایی همچنین تهیه شناسنامه محورهای نقشه راه فناوری  تشکیل شد. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: