تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۴۳۶
تعداد بازدید: ۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
فرماندار نوشهر گفت: نبود راه دسترسی به بندر نوشهر موجب بروز ترافیک در این شهرستان می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، علی شادمان در آیین افتتاح پروژههای سرمایه گذاری و عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با اشاره به اینکه۳۸۳ میلیارد ریال اعتبار در بندر نوشهر برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه می شود، با انتقاد از اینکه راه دسترسی بندر با وجود اقدامات کارشناسی شده هنوز تعیین تکلیف نشده است، افزود : در این راستا قرار بود تا ۱۵ مرداد گزینه های مطرح شدهای که تأیید شده را به ما اعلام کنند اما هنوز چیزی مشخص نیست.
فرماندار نوشهر تصریح کرد: در این شهرستان تاکنون اقداماتی با حضور مدیران انجام شد اما خوشبختانه در هیچ کجا با مخالفت روبه رو نشدیم. در شهرستان نوشهر ظرفیت‌های خوبی برای بندر ایجاد شده است. امروز با وجود این ظرفیت تنها مشکل، نبود راه دسترسی به بندر است که به ترافیک شهری فشار می‌آورد.
شادمان با تأکید بر اینکه باید زمینه برا برای ایجاد راه دسترسی فراهم کرد، گفت: خواست جدی مردم نوشهر این است که این بندر به جایگاه صادراتی برسد و جنب و جوش تجارت داشته باشد.

در این مراسم سیلوی ۱۵ هزار تنی غلات با اعتبار ۱۰۹ میلیارد ریال، انبار سرپوشیده ۱۱ هزار متر مربعی با سرمایه ۵۸ میلیارد ریال، انبار سرپوشیده ۱۰ هزار متر مربعی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال و 2 دستگاه باسکول ۶۰ تنی با سرمایه ۶ میلیارد  ریال در بندر نوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

منبع : ایسنا 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منتقد دریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
سلام علیکم
به نظرم میرسد وظیفه یک فرماندار لرائه طریق و پیگیری است نه انتقاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: