تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۴۴۳
تعداد بازدید: ۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی اقدام به اختصاص غرفه ای به نام پاویون تخصصی دریایی ایران در نمایشگاه SMM آلمان کرده است.
به گزارش مارین نیوز، نمایشگاه SMM  آلمان با حضور بیش از 50000 بازدید کننده و 2100 شرکت کننده از 67 کشور، یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی دریایی است که در تاریخ 16 تا 20 شهریور ماه سال جاری  ( 6 تا 9 ) سپتامبر برگزار خواهد شد.  
انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به اختصاص غرفه ای به نام  پاویون تخصصی دریایی ایران در این نمایشگاه کرده است.
این نمایشگاه با محورهای ساخت و تعمیر شناور، صنایع فراساحلی، تجهیزات دریایی، فناوری‌های دریایی، محیط زیست دریایی، بنادر و دریانوردی، ایمنی و استانداردهای دریایی، سیستم‌های رانش و تجهیزات جانبی، گردشگری دریایی و موارد مشابه برگزار می‌شود و بستر مناسبی جهت همکاری های موثر و سازنده بین المللی خواهد بود. 
گفتنی است با هماهنگی‌های صورت گرفته، هیاتی متشکل از حدود 50 نفر از متخصصین دریایی ایران از 22 شرکت و ارگان دریایی به نمایشگاه عزیمت خواهند داشت و از بستر فراهم شده در جهت توسعه روابط مشترک فناورانه و صنعتی دریایی با شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه استفاده خواهند کرد. 
لازم به ذکر است در پی اولین حضور انجمن مهندسی دریایی ایران و نمایشگاه صنایع دریایی ایران IRANIMEX) در نمایشگاه  Europort  شهر روتردام کشور هلند، Claus Ulrich Selbach مدیر گروه برگزارکننده نمایشگاه صنایع دریایی کشور آلمان (SMM Hamburg) که از غرفه ایران بازدید نموده بود، در پی مذاکرات دو روزه با نماینده نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران و در راستای گسترش همکاری های تجاری، فنی و مهندسی ایران و آلمان در صنایع دریایی از حضور نمایشگاه SMM Hamburg در نمایشگاه صنایع دریایی ایران خبر داده بود. 
نمایندگان شرکت نمایشگاه‎های هامبورگ در ماه دسامبر 2015 میلادی برای شرکت در نمایشگاه Iranimex به ایران سفر کردند. در این سفر، شرکت‎ کنندگان بالقوه، شرکت ها و گروه‎های مختلف برای شرکت در نمایشگاه هامبورگ به آلمان دعوت شدند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
2
1
برای شرکت در چنین نمایشگاهی نیاز به دعوتنامه نیست. طوری خبر تنظیم شده که یعنی با رایزنی و کار تخصصی حضور در این نمایشگاه میسر گردیده است! هزینه گزاف شرکت در چنین نمایشگاه هایی در حالیکه صنعت دریایی ایران حتی قادر به گرفتن سفارش از مشتریان داخلی نیست جز هدر رفتن بیت المال چیز دیگری نیست.
پاسخ ها
عضو حقوقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
سلام شما مثل اینکه شما از اشخاصی هستید که بدون اطلاع از چیزی حرف می زند. حالا خواستتون و هدف چیه نمیدونم. ولی به عنوان عضو حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران این نامه را دریافت کردم، و این نوعه رویداد ها همیشه به همه اطلاع داده میشه، تو همین سایت و گروه تلگرام مارین نیوز هم بارها اعلام شده، پس چطوری 50 نفر از 22 شرکت و ارگان دریایی دارن میرن، شما نیستی حداقل اخبارو دنبال کن که خدایی هم وجود دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: