تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۴۹۲
تعداد بازدید: ۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
مدیر شرکت شناور سازان جهان دریا از تعطیلی بزرگترین کارخانه لنج سازی در استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، احمد پیمان پر مدیر شرکت شناور سازان جهان دریا در گفتگو با مهر در مورد تعطیلی و رکود کارخانه تولید لنج در استان هرمزگان بیان داشت: خاموش شدن چراغ بعضی از کارخانه‌ها که زمانی به عنوان صادرکننده و تولیدکننده نمونه معرفی شده بودند بسیار تامل برانگیز است که با این حال با تشدید رکود و مشکلات در حوزه تولید تعداد قابل توجهی از کارخانه های تولیدی در سیریک تعطیل شده اند.
وی عنوان کرد: کارگاه بزرگ لنج سازی در استان هرمزگان که زمانی سازنده بزرگترین لنج فایبرگلاس خاورمیانه بوده است با وجود مشکلات متعددی تعطیل شده است که به دنبال تعطیلی گسترده کارگاهای تولیدی در سیریک بیکاری در این شهرستان نیز افزایش یافته است.
پیمان پر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این کارگاه لنج سازی بسیاری از جونان جویای کار را در خود مشغول کار کرد اما طولی نکشید که کارگاه به دلیل نبود بازار فروش تعطیل شد وتمام کارگران این واحد از کار بیکار شدند.
مدیر شرکت شناور سازان جهان دریا بیان داشت: کارخانه لنج سازی سیریک تحت عنوان شرکت شناور سازان جهان دریا با سرمایه ای اولیه بالغ بر ۲ میلیارد تومان با هدف ساخت شناورهای دریایی احداث شد.
پیمان پر اضافه کرد: این شرکت از دو خط تولید شناورهای ۱۸الی ۳۰ متری با ظرفیت ۳۰۰ تن و شناورهای ۳۰ الی۶۰ متری با ظرفیت یک هزار تن با هدف ارز آوری برای کشورمان در سیریک احداث شد.
پیمانه پر عنوان کرد: به علت عدم حمایت ها از سوی دولت و نبود تسهیلات لازم و کمبود فروش این کارگاه با این میزان سرمایه راکت مانده است.
وی افزود: در صورت حمایت مسئولان و واگذاری تسهیلات لازم در راستای افزایش توان، این شرکت برای تولید شناورهای مختلف قادر است ضمن ایجاد اشتغال و رونق بازار کسب و کار برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک‌هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کند واز واردات جلوگیری کند و توان رقابت و صادرات به خارج از کشور نیز دارا است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: