تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۵۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
دبیر کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی : امسال با تدابیری که توسط دبیرخانه همایش اندیشیده شد، تعداد مقالات ارائه شفاهی با افزایش 50 درصدی به تعداد 50 مقاله رسید.
به گزارش مارین نیوز، محمد راعی دبیر کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی و اجرایی دبیرخانه از اسفند ماه سال 1394 آغاز گردید بیان داشت : زمانبدی ارسال مقالات در اولین جلسه تعیین و سایت همایش از اولین روز همایش بارگذاری گردید که امکان ارسال مقالات از همان روزهای ابتدایی اسفند 1394 برای محققین وجود داشت. 
راعی افزود : زمان ارسال مقالات تا 30 خرداد ماه 1395 بود که بر اساس درخواست های فراوان این زمان دوبار تمدید گردید که 31 تیرماه 1395 و 15 مرداد ماه 1395 زمان های تمدید ارسال مقالات بوده است. هرچند هنوز هم درخواست های فراوان برای تمدید زمان ارسال مقالات وجود دارد اما با توجه به برنامه زمانبندی امکان دریافت آنها نیست. 
وی در ادامه افزود : تعداد مقالات ارسالی 495 مقاله می باشد که مجموعا 367 مقاله پذیرفته نهایی شده اند. امسال با تدابیری که توسط دبیرخانه همایش اندیشیده شد، تعداد مقالات ارائه شفاهی با افزایش 50 درصدی به تعداد 50 مقاله رسید. همچنین امسال امکان ارائه چکیده انگلیسی برای مقالات فارسی مهیا گردید تا امکان آشنایی محققین خارجی با تحقیقات انجام شده در کشور فراهم گردد که مورد استقبال نویسندگان و محققین گرامی قرار گرفته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: